Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikett: allmänt
Läst 2993 ggr
Lenas-bus
0

Härlig prommis med vovvsen..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har nyss kommit in efter två och en halvtimme på ängar vid dammen och över kohagar,det blev sök med godis i barken,sitt, "stanna kvar",fot, ligg"stanna kvar",klättra uppför nedfällna tallar och stenar att hoppa upp på,efter det var det bara bus en halvtimme innan vi gick hem,och jag har nog inte skrattat som jag gjorde för helt plötsligt kommer dem bägge med varsit halvt träd i munnen och vill ha dragkamp/kasta osv.

Jag tog först Spike och svingade iväg den tyngsta,varpå jag inte riktigt fattar vad Snodden görObestämd,för han hade pinnen i munnen men slängde med den på ett konstigt sätt snavade över den och slog en frivolt och landade på ryggenFörvånad.

När han kom hela vägen fram så ser jag att han har lyckats sno in den smalare delen av pinne i sin krage så han får inte ur den ur munnenSkrattande,jag fick ta av den och vrida tillbaka den ur håret typ 4 varv innan den släppte,som sagt det fanns en mycket stor anledning till att han fick det namn han fick,husse sade att det var ju inget som förvånade honom vad det gäller SnoddCool

[rightPAW]
0

Haha ja det är inte lätt när man har en frisyr som Snodden Flört

Kickan90
0

haha vilken sötis ;D

A Working Dog, Is A Happy Dog!!!
Medarbetare på
Rexkanin & Weight Pull..!

Lenas-bus
0

1,Haha näe ibland har han halva skogen med sig in,men han är duktig att ta bort det själv om det sitter på ett sånt ställe så han kommer åt detSkrattande

2 Tack ja är go den token han var lika lycklig för det,vilar inga sorger länge hos honom inteSkrattande

twinkime
0

Haha vilken härlig bild ser sá otroligt mysigt ut med all snö. Och snodd som leker med pinnen. Láter mer som ett helt áventyr än en vanlig promenad. Gud vad man längtar att gá ut pá promenad med hund. Láter som ni haft en hárlig dag! Flört

Härliga hälsningar// Felicia

http://twinkimesstars.weebly.com/index.html

Lenas-bus
0

4,TackGlad Ja alltid händer något nytt på våra långprommisarSkrattande

Jag förstår att du längtar efter din vovveFlört

Sophiies
0

Det lät otroligt mysigt. Vill också ut och mysa i snön med mina kära fyrbenta men det får bli husse som gör det nu i några dagar eftersom jag gjort illa foten och knappt kan gå. Typiskt min otur när det är så otroligt skönt väder ute.

Mvh Sophie!

Medarbetare på blandrashundar.

www.dancingpaws.weebly.com
www.justadorable.wordpress.com

Lenas-bus
0

6,Ajdå hoppas det blir bättre snart,ja då var det skönt nu regnar det för fullt uteGlad