Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 1239 ggr
[Sisa]
0

Tisdag 25 maj!

Hej på er alla!

Hur har ni det ? Skiner solen på er och era vovvar, eller regnar

det ?  Verkar finnas båda varianterna i vårt avlånga Sverige. Hur som helst, det jag vill säga är

Ha en bra dag ! Cool

spikes
0

Hej på er!

Jodu Sisa här regnar det blåser kraftigt,och Snodden ville bara leka på prommisen,alltmedan jag och Spike suckade tungt!,inget väder alls att vara ute i till och med täckjackan åkte på.

Men men… med regn kommer sol hoppas vi,så nu ska jag sy en gardin till fönstret i trappen,man får ju lite gjort inomhus sådana här dagar.

Vovvsen har fått ett varsitt märgben att roa sig medGlad

AnneN
0

Sitter hemma hos mamma just nu och lånar hennes dator… Här regnar det och är grått och trist väder. Hoppas det blir bättre under veckan så jag kan fara och bada med hundar och barnen.

Får även hoppas att äldsta pojken inte smittar mig med sina vattkoppor, för jag har aldrig haft det (ännu).

Ikväll blir det kalas för syrrans minsta fyller 6 år Skrattande

Hoppas alla har det bra!

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Karizma
0

Go dag på Er alla!

Här har vi vart ute o gått härlig runda bode i morse o senare vid 12.30. Har kommit fram til latt Skvallerträning kan ju passa oss himmla bra. Men andvänder inte klicker men ofta kör jag pussljud detta är redan inlärt att hon ska kolla på mig o ska köra vidare på den till skvaller. Maten är på spisen o ser att det komemr bli regn :C så det blir väl bara en runda på 30 min efter maten. Är ganska så trött idag men man får ju skylla sig själv när man glor på film till efter 12 :). dessutom var det en skräpfilm men jag är lite så att jag måste se slutet. Det var allt tror jag :)

0, hoppas du med får en trevlig dag :)

1, hoppas gardinerna blir bra. alltid kul o förnya lite :)

2, Vattenkopper får hoppas du slipper dom o att kalaset är bra, barnkalas är bra tårta o goda kakor :D

NaimaG
0

Det regnar vilket varken jag eller hunden gillar.