Hur ser din hund ut? Del 2
Lägg gärna in bild på din/a hund/ar och berätta även gärna vilka raser det är i hunden/hundarna. 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Senaste bilden på Junior. :) Han är 5 år och är blandning mellan dvärgpudel och phalene.
Hälsningar Olivia
Titta gärna in på min blogg
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#1 Sicken bamsing! Riktigt fin.
#4 Sune var ju supergullig! Så fint med öronen :)
Men åh, Junior o Sune vilka söta hundar
Båda har de 3 raser jag gillar Pudel, Phalene (jag vill gärna ha en papillon men samma ras som phalene) och CCD
4, Hur gammal är Sune? Ser ut att vara en unghund på bilden?
#6 Tack!
#7 Ja, han är 4,5 månader :)
1 Mycket tjusig hund, hur hög är Axel
?
10, Vacker hund 
#10 Vad söt. Schäfern ser man tydligt, och lite av BC, men inte av buhund:P Men himla söt :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#11, Han tackar säkert för komplimangen! :)
#12 Ja Schäfern är väl det som syns mest, dock är han inte lika stor som en :) Storlkesmässigt mer som en BC. Han tackar nog för komplimangen!

Och så lilla Lexi, som dock inte är en blandras ;)
Schäfer
18 veckor
#12 Gjorde så att din bild syns direkt i inlägget :)

22 vilken goding 
oj #4 var lik min lilla flicka=)
#19 Oh så fin hon va! Och kul med någon härinne som har en vovve med samma blandning som vår gamla lurk Fido på 12 år :) Kan nästan tro att de kommer från samma uppfödare, men eran Zindy ser ut att ha mer Border Collie i sig.
#20 Vilken charmig bild :P
Bifogar en bild på min Fido, 75% Bearded Collie och 25% Border Collie.

Tasselitass.
Cola och Evoa i augusti månad :) rätt stor skillnad
Cola väger i dag ca 18 kg och Evoca på 20-22 kg :)
http://strongheartshusky.weebly.com/ är vår hemsida, titta gärna in för att se fler bilder på mina galna dogs <3
50 Sessan922, var himmla söt hund du har han har förändras en del från valp-unghund/valp till vuxen. Jag vet om att det ska finnas en valp-vuxen tråd med där kan du visa dessa bilder tycker han var bedårande söt i alla åldrar men finast som vuxen 
#53 Forest - Tack så hemskt mycket! :) han är verkligen en liten charmknutte, grannar i området vill så gärna ha en liten valp efter honom. ;) & tack för tipset, ska söka tråden och lägga upp bilderna där! :)
**Måste säga att Elvis är en riktig pärla! Otroligt fin! :)
(Zita också såklart)
#60 Elvis tackar så mycket! Han ser lite extra mallig ut på bilden :P hihi

#63 har ett bedårande litet ansikte!
Bernhard, snart 9 år :) han är av raserna bichon frisé, lhasa apso, tibitansk spaniel och shi tzu. en riktig lathund :)
han är klippt på bilden

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
66 Åh äntligen fick man se henne
Vad söt hon är 
68, Flörtar Milo alltid så där
Sött hundgäng du bjöd på 
#69 haha, ja, han är känslig för blixten så han blundar i princip på alla kort. Nu hann han bara blunda med ena ögat :)
#73 en riktigt söt hund verkar det som. gillar ögonen :)
77 åh vilka fina ögon ser verkligen ut att vara en busig liten kille
jätte söt
Tack :)
#81 Inte förtjust i naken hundar annars men din är grymt söt!!! :D
80- WOW vilken goding han har blivit :)
81- sicken söting :) roligt att du skaffa en kines, själv är jag glad i rasen :)

#77 Men det är ju Milou! Har alltid undrat vad Tintins hund är för ras - och nu vet jag ;D
#80 vilken skönhet, jätte fin!
#84 Håller med, nr #77 är lik milou :)
Fast Milou är en vit foxterrier :)
Min tik Kiara, renavlad Alaskan Husky, dock är det inte en registrerad ras en så klassas som blandras :)
.::Behandla dina djur med kärlek och respekt::.
🐱Crazycatlady KeepCalm&loveBunnies😎
#80 Jösses! Nu blev jag kär!

Min hund är en blandras mellan border collie och jack russell. Älskar Agility! :)
#94 Oj, vilken udda blandning! Men söt var han, ser pigg och alert ut 
94 bra kort, sett din blogg innan tror du har bland de snabbaste småhundar jag sett
Otroligt söt
Trodde jg lagt in en bild av vår Tindra nu 3 månader i Tråd 1….men icke så här r en bild på henne 50% shihtzu 25% Bison Frise 25% pudel

Renrasig cockerpoo 😃
>>>Malum domesticum<<<
Ett stycke tokhund.
Brownie, papillon/schipperke, 4 år.
Medarbetare på Supernatural och Hundparkour
@browniecolt på Instagram | http://browniecolt.blogspot.com/
Apache: Räv/grävling.. öh, förlåt jag menar corgi/border collie 😃
Han är sån intressant blandning. Han har BCns mjukhet i huvudet och lättlärdhet men en rävs slughet och vighet, corgins envishet och självständighet, BCns följsamhet då han inte tar egna initiativ, en grävlings eller corgis hårdhet. Med hårdhet menar jag fysisk hårdhet. Han kom in med en kattklohylsa i nosen och då jag drog ut den blodig blinkade han inte ens. Han sprängde ett staket genom att tugga lös en början sedan pressa sig igenom med viljekraft och styrka.
Då vi adopterat honom körde vi på en stor hjorthind och var i chock då vi väl var hemma. Då vi skulle öppna dörren pressar han sig ut och sticker iväg. Han höll sig i krokarna, hittade en död ko som coyotes hade dödat (ej en av våra tack o lov) och om jag minns rätt tog det tre dagar att få in honom. Problemet med honom är att han går inte på samma sak två gånger så det var svårt att fånga in honom. Hade han inte haft så grova tjockhudade tassar hade han nog frysit ihjäl i decemberkylan. Att han klarade sig från coyotes och annat visar verkligen hur slug och självständig han är.
Han är fantastisk på många vis! Han har en väldigt distinktiv sjöhästdrake i sitt mönster på ena sidan förresten, och en strimma och fläck på andra. Ska lägga upp en bild på hans sjöhästdrake.
Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning.
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.
Jag har ingen blandras längre men då jag hänger här väldigt mycket visar jag upp min hund ändå.
Ezio, 14 veckor gammal siberian husky🙂
Följ min och mammas matblogg på Instagram Frosserian
Det är inte möjligtvis jack russel/mexikansk nakenhund i Morina? Född 15/11-09?
Våran nykomling som kom till oss i onsdags 17/4-13
Daisy korsning mellan Rottweiler och Alaskan Husky.