Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettvalpar-avel
Läst 1500 ggr
Anteros
2

I väntans tider

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Min underbara lilla Wilma väntar smått omkring 29 April.Hur många tror ni att det är tycker hon är jättetjock jag väntar så på dom små krabaterna.

[trabajo]
0

Vad blir det för raser?🙂

[Forest]
1

Jag gissar på 3 Valpar. Håller tummarna att allt går bra ser ut att vara rätt så stor mage 😉

Anteros
1

Det blir 75%chihuahua 25& pappilon jag gissade på 3st men hon har blivit så tjock så det kanske är mer än så jag hoppas att allt går bra och att det föds en liten tik som vi kan behålla

Cahira
0

Jag gissar på 1 eller 2 Valpar och att hon bär massa vatten. Ser lite så ut tycker jag. :) lycka till!

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Fridaaaa
0

3-4 Valpar gissar jag på 🙂
Har ni inte gjort ultraljud och fått en hum om hur många det kan vara? 🙂

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Anteros
0

Nej vi har inte gjort ultraljud funderar att göra en röntgen nästa vecka hon har haft kull förut och då var det bara en valp utifrån hur hon såg ut då så måste det vara minst 3st

[Forest]
2

När Enja vänta Valpar så trode jag på nästan 7 st pga hon var så himmla stor men det vart 5 Valpar (liten dvärgpudel) vad som kan skillja sig är oxå att valparna är stora och ligger inte som ett korvpaket på längden utan mer på tvären o då ser magen större ut 😉 Jag skulle inte utsätta henne för rönken när hon är så långt gången, just för slippa stress.

Anteros
0

#7 Det kanske är som du säger att dom ligger på tvären det är full rulle i magen på henne så dom lever och jag känner då mer än en.Få se hur jag gör med röntgen det är isåfall för att veta hur många så man inte tror att det är färdigt och det kanske finns någon krake kvar.Men just nu mår hon bra och det är det viktigaste.

[Forest]
0

Visar en bild här är Enja 2 v kvar till föda och jag trode magen skulle spricka hon orka inte gå så långt utan kvarteret runt fick man bära henne bitivs 😉 

8 ja det är det viktigaste att hon mår bra och leker de pingis i magen bådar det gott för valparna med 😉

Karmatarerskanise
0

2 gissar jag på

Anteros
0

#10 Måste bara få säga att med denna aktivitet som det är i magen så tror jag att det är mer än 2 vi får se om ca 10dagar hoppas bara att det går bra och att det kommer små friska krabater

Cahira
0

Nu då jag ser andra bilden säger jag 2-4 istället.

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur.