God dag 10 april 2013
God dag på er!
Vad ska ni hitta på idag?
Själv har jag hemmastudier, så blir att lyssna på förinspelade föreläsningar och göra en skoluppgift. Men ska även ut och gå med Lillan. Känner att jag behöver komma ut mer, på längre promenader, blivit lite slappt plus annat att göra nu sedan jag var sjuk för inte så länge sedan. Var upp i skogen en snabbis igår med sambon och Lillan, och det uppskattade hon! haha 🙂
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Hundvakt idag, så det får bli en långpromenad med hunden i skogen. :)
Varit på en längre promenad, 12 km, med hundarna. Inte på skoterleden dock, utan på vägen, för nu är asfalten framme på nästan hela vägbanan, och då blev jag så sugen på att gå där :)
Solen skiner, men det skulle mulna på fram på eftermiddagen. Lite planering och strukturering inför kommande flytt ska jag ägna eftermiddagen åt.
God dag!
Har hunnit vara ute på en lång promenad, i tre och en halv timme traskade vi på:) Det var underbart väder ute! solen lyste och gångvägarna har äntligen börjat tina fram igen efter förra veckans snöoväder.. men det får gärna smälta lite mer :D
Nu ska jag sätta igång med lite plugg, inte alls lika roligt..

Har jobbat och sedan har vi varit några från Hundhuset (lokala kennelklubben) som stått vid Hertsö Centrum med våra hundar och gjort lite PR för klubben 🙂
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!