Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettallmänt
Läst 1800 ggr
Charlott_
1

Hej! Presentation om mig

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Nu har jag äntligen hittat hit till er på Blandrashundar i Fokus!
En liten presentation om mig! :)

Jag är en tjej på snart 19 år och bor hemma med min mamma och våra 3 hundar å lite andra djur. Hundarna är 2 Prasky Krysarik och sen min lilla blandras.

Nemo är en blandning mellan Rottwailer/Schäfer-Dobermann. Han fyller 4 år nu i sommar. Han är en pigg och alltid glad kille som aldrig gjort något ont. Vi brukar skoja här hemma att hans ända 2 hjärnceller han hade har bränt för att han är så överdriver snäll :P

Jag har haft han ända sen han va valp. Han kommer ifrån en uppfödare i Härryda. Kanske finns det möjligheter att hans syskon finns här på forumet! :)

Kram från oss! 🙂

Lillulla
0

Hej! Vilken underbart söt hund!! Det syns att han är god som guld. 🙂

Charlott_
0

#1 Naaw va gulligt, tack :)

Fridaaaa
0

Välkommen:)
Söt vovve :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Charlott_
0

#3 Tack :D

jensten
0

Hej, välkommen! Jag är oxå ny här, men vår vägkorsning har inte flyttat hit än ^_^ Måste säga att vi är så svaga för rottweiler och dobermann, just dobermann hade jag väldigt respekt för och fick lära känna grannens fina dobermanns, vilket gjorde mycket för min gnutta hundrädsla då jag blev biten av en schäfer som liten. Huruvida! Din Nemo ser helt underbar och genomsnäll ut. Gillar han att aktivera sig på något särskilt vis? 🙂

Charlott_
0

#5 Han är genomsnäll. Han är snäll ''dum'' om du förstår vad jag menar. Han lärde sig mycket ifrån vår Dobermann som gick bort för 3 år sedan. Man kan ta ben ifrån han utan att han säger något och det har inte vi lärt han, samma när de gäller mat. Jätte bra ändå :)

Han älskar väldigt mycket saker! Tex sparka boll, springa å vara helt crazy, Långa och jobbiga skogs promenader. Men han gillar inte hav och sjöar tyvärr :)

jensten
0

Låter som ni fått många bra sidor i honom ;-) Som de säger - man kan inte alltid få allt ;-)

Charlott_
0

#7 ja väldigt många bra sidor. Hundar har ju sin egna personlighet precis som oss och många är helt underbara och har inte en tanke på aggressivitet :)