Hundkompisar norra Sthlm
Hej!
Undrar om det är någon i norra Sthlm som skulle vilja träffas och gå på promenader eller bara låta hundarna leka och träna ihop? Vi bor i Sollentuna men kan ta oss till andra platser också. Min hund är en hane på 8 månader.
Jag bor också i Sollentuna, och har en isländsk fårhundstik på 10 månader. Hon är "ett härke" i hundmöten, men älskar allt och alla och bara låter på avstånd. Hon skulle behöva fler hundar att gå vanliga promenader med, som inte är min andra hund.
Vänliga hälsningar
Jenny, sajtvärd på Agility iFokus
Driver även bloggen Hundtokiga
Bor också i Sollentuna, i Tureberg. Vore kul med fler promenadkompisar! Jag har en papillonblandning på 2 år. 
# 0 Jag har en cavalier king charles spaniel som är lekfull och träffas jättegärna om du kan ta dig till Väsby. ;)
Vad trevligt att ni är flera stycken, hoppas ni får ihop det.
En 8 månadres kille mår perfekt av relationer med äldre tikar o hanar. Själv bor jag för långt bort o min 5 åriga hane är tyvärr inte speciellt snäll mot könsmogna grannar.
Med tidigare hundar har jag ofta haft promenadgäng som varit mycket uppskattade av både hundar o mattar/hussar.
ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.
Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .
Medis på Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.
Jag bor i Märsta och skulle behöva tågträna min 2½-åriga tik. :)
/Anneli
Va kul att så många svarade. Ska vi försöka komma överens om tid och plats på var vi kan träffas?
#6 Absolut! Var i Sollentuna bor du?
Hej jag bor nära Sollentuna ca 10 min me bil o vill gärna träffas har en liten blandras på 11 månader. Chihuauha pudel shitzu hane???
????
Blir de nån träff??
Jag har varken bil eller månadskort för tillfället. Vill någon åka in till Väsby leker och umgås vi gärna.
Är det någon som kan ses på lördag kl. 10 vid torparängen i norrviken? Eller om någon har ett bättre förslag så är vi flyttbara.
Bor i Norrtälje. Hänger gärna med på nån promenad :) Har 5 hundar :) jämthundskorsning, plott, gråhund, tysk/patterdaleterrier och en rysk stövare :)
kan också tänkas hänga på om tid å dag passar.
har en lekfull gammeltant som alla tror är unghund ännu.
bestäm dag å tid och självklart träffplats.
inhägnat vore bra första gången då alla har blandade åldrar och säkert händer det att nån hund blir döv och inte lystrar så bra i all sin lekiver.