Wanja & Walters bildtråd.
Tänkte att det kunde vara kul att göra en bildtråd om mina kära vovvar! :-) Så här kommer jag nog "bomba" med bilder lite då & då! ;-) Jag kan börja att berätta lite om dom. Wanja: Wanja är född 2010-02-25. Hon är blandning mellan Amstaff & Dogo argentino. Jag köpte henne förra året. Hon är en glad, mysig & lättlärd hund, även att hon har sina envisa dagar ibland ;-) Jag själv är ganska ung, 18 år, haft hund i familjen tidigare men Wanja är alltså min första egna hund & jag ångrar inte en sekund att jag köpte henne! :-) Det vi behöver träna lite mer på är hundmöten, men det går mycket bättre & bättre för varje dag som går. :-) Walter: Walter är född 2012-12-02. Han är en blandning mellan Amstaff, Dogo argentino & Rottweiler. Han är uppfödd hos mig och hans mamma är Wanja. Walter fick sitt namn då jag ville ha något som passade hans mammas namn, därav namnet Walter. Och han är verkligen en Walter ;-) Walter är en busig valp, men ändå lugn och mysig, han kan sätta sig i valplådan och bara kolla på medans hans syskon springer runt för fullt och busar osv. Det som väntar mig och Walter är den vanliga "valpträningen" såsom rumsrenhet, sitt, ligg och allt annat som hör till! :-) Här kommer en bild på Walters första promenad, mamma Wanja är också med såklart! :-D
Fina 😍
Medarbetare på Chinese crested ifokus.
Ja! :-)
Härligt att du spara en valp, jätte söta är dom 😍 Gillar bild 2 gossig rund valpmage som är hårlös åh så sött det är ❤️
Ja, jag fastnade för honom dag 1 redan, så han stannar hos mig! :-D
Ja! :-)
Tråkigt att det inte kommer upp fler bilder här, men jag kommer helt plötsligt inte in på iFokus genom mobilen längre & det är där alla bilder finns! 😕
8 kolla med suport vad det kan bero på de brukar vara snälla med hjälpa än med lite problem ;)
#9 Okej, det ska jag göra, tack! 😃