Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikett: god-morgon-middag-kväll
Läst 1169 ggr
Fridaaaa
0

God dag 13 jan 2013

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God dag på er!

Hur har helgen varit? Tycker den har bara sprungit iväg Tungan ute
Kommit lite snö tillbaka här men inte mycket, knappt så det täcker marken, men glad Lillan för det hehe.

Idag ska jag städa och sedan ut en långprommis i eftermiddag med Lillan. Har busat med henne ute en bra stund så nu ligger hon & sover här bredvid mig Glad '

Hennes julklapp från "hemliga tomten" på hundar.ifokus, är mycket uppskattad hihi

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[madelaine]
0

Hej!
Tycker också att helgen har gått på tok för snabbt, hade väldigt trötta hundar igår efter en vecka med mycket bus och långa dagar. Idag är det kallt men sol, så jag ska precis till att packa mig iväg mot hundrastgården för att busa lite i snön. Fickorna är fulla av godis så jag tänkte testa och se om Lily är lika bra på att leta godis ute som inne ;)

jgs09001
0

Gokväll!

Idag tog jag och Wille sovmorgon. Sambon och Movits klev upp tidigt för att jaga. Framåt lunch tog vi en långpromenad på två timmar i skogen och bara njöt av det underbara vädret. När vi var hemma kom sambon och hämtade Wille då han skulle jaga sista såten för dagen. Så nu har jag två trötta hundar hemma som ligger i varsin bädd och jag måste ta tag i mina studier och förbereda en presentation tills imorgon (jag har skjutit upp det hela dagen).

Maja2
0

Goddag. Jag har jobbat i helgen, trots att jag inte är frisk …. men skönt att vara ledig i dag och i morrn och få vila.

Här är det kallt och hyfsat med snö. Idag klarblå himmel, sol och -22

Fridaaaa
0

#3 Oj vad med snö :P

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.