Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettot-off-topic
Läst 770 ggr
Fridaaaa
1

Gott Nytt År!

Gott Nytt År på er!
Hoppas att 2013 blir ett kanonår!

Önskar Sajtvärd och medarbetare Skrattande

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Maja2
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tack, och Gott Nytt År till dig/er åxå  önskar jag och vovvarna :)

AnneN
0

Trevligt nyårsfirande och gott nytt år!

Hur ska ni fira in det nya året?

Här blir det en lugn kväll tillsammans med sambo & djur, filmer, god mat och alkoholfritt = apelsinjuice för min del, sambon kanske tar en öl till maten. Vid 12-slaget blir det att gå ut och titta på fyrverkerierna som folk runt om valt att bränna pengar på, själva väljer vi att inte spä på djurens rädsla även om våra egna djur inte bryr sig ett dugg om fyrverkerier (förutom Velvet som tycker att det är väldigt roligt).

Passar på att bjuda på en bild med fyrverkerier, bilder skrämmer inte djuren iallafall.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

idaah
0

Gott nytt år alla! :)

Själv så blir det inga fyrverkerier här hemma, för att jag har en hund som är jätterädd.

Mvh Ida med djuren!

Medarbetare på blandrashundar.ifokus

Maja2
0

Här blir det oxfilé och ett glas rött för mig. Det älskade färskfodret till hundarna … en promenad i förhoppningsvis fyrverkerifri timme, sedan drar jag för fönstren och sätter på skivan med skott och fyrverkerier, sätter i silikonöronpropparna … för i morrn är det jobb.

Fridaaaa
0

#2 Vi ska fira hos svärmor, med några till.
Måste ha nära hem så vi kan rasta Lillan :)
Vi ska smälla några få raketer :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

wilmakul
0

Gott nytt år tbx!

Luna och jag hoppas att alla får en trevlig nyårsafton!

Hälsningar önskar Wilma ( Jag) Luna och sally med marsvinen!

Hoppas ditt år2013 blir ett lyckat år!

Kolla in : Storahoppridskolan.n.nu

[Vargnatt-]
0

Gott nytt år från mig och hundarna!

Här blir det en lugn kväll hemma. Vi hann smita ut vid ett uppehåll av smällandet vid nio, så nu får hundarna vara inne tills senare i natt. Aramis är väldigt rädd så han har legat under vardagsrumsbordet större delen av dagen eftersom folk inte kan vänta med sitt smällande.

Nitro verkar inte bry sig vilket är skönt. Han ligger här och sover så lugnt så. Om det blir galet mycket smällande vid tolv så tar jag och Aramis nog och väntar in det nya året i badrummet igen.