Undersökning: Snälla svara :)
Hej :) Jag håller på med en undersökning på skolan. Snälla svara, skulle hjälpa mig otroligt mycket!
Skriv i tråden vilket av alternativen som stämmer in bäst :)
/ Linnea
Hur mycket tid spenderar du med ditt/dina djur per dag?
Mindre än 1 timme/dag
1-2 timmar/dag
3-4 timmar/dag
5-6 timmar/dag
7-8 timmar/dag
Mer än 8 timmar/dag
Tycker du att ditt/dina djur har fått dig att bli stresståligare/förhindrat stress?
JA
NEJ
Anser du att ditt/dina djur har gett dig förmågor/egenskaper som du haft nytta av i sociala umgängen? T.ex lättare att ta kontakt med personer, fått bättre självförtroende att göra vissa saker m.m
JA
NEJ
Mvh Linnea

Mindre än 1 timme/dag
Mer än 8 timmar/dag
Tycker du att ditt/dina djur har fått dig att bli stresståligare/förhindrat stress?
JA
Anser du att ditt/dina djur har gett dig förmågor/egenskaper som du haft nytta av i sociala umgängen? T.ex lättare att ta kontakt med personer, fått bättre självförtroende att göra vissa saker m.m
JA
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Mer än 8 timmar
ja
ja
Svarat på marsvin.ifokus ;)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Mer än 8 timmar/dag
nej
ja
Mer än 8 timmar/dag.
Det är vetenskapligt bevisat att djur sänker stresshormoner o dyl i kroppen? Så för alla hundägare nånsin: Ja.
Ja.
#5 att sänka stress var inte frågan utan om djur fått dig att bli stresståligare/förhindrat stress. är man stressad och klappar sin hund eller katt så blir man ju lugn(iaf jag) men jag blir fortfarande väldigt lätt stressad av vissa saker, så att ha djur för mig har inte förhindrat uppkomsten av stress eller gjort mig stresståligare mot olika situationer, men djuren kan lugna mig vid vissa tillfällen.
Mer än 8 timmar
ja
ja
:)
Mer än 8 timmar.
ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.
Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .
Medis på Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.
1. 7/8 timmar per dag
2. JA
3. JA
MVH en djur o kramgalen Ida 
lifewithapaw.blogg.se - Bloggar om djur, natur, fotografering och mitt iv
Medarbetare på Bortskänkes och Chihuahua
Mer än 8 tim
2 JA
3 JA
mer än 8 timmar
ja
ja