God dag 14 dec 2012
God dag på er!
Hoppas ni har en toppendag.
Min dag är sådär. Är jättetrött, kallt ute och vill ha bort snön
Gillar den över jul och nyår men inte mer, jag är så himla lättfrösen av mig, plus att det värker i mitt finger ibland pga snön och kylan (det jag bröt i maj i år). Det som piggar upp är att se hur glad Lillan blir av snön 
Nu är det helg med. Vad ska ni göra i helgen?
Själv ska jag bara ta det lugnt och även städa lite. Ska till katthemmet på öppet hus imorgon, skänka lite kattsand till de behövande katterna, de var i behov av det 
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Var snöstorm för ett tag sedan, men verkar ha lugnat sig lite nu. Strax ut och rasta Velvet innan jag åker till Hunddagiset för att ha praktik, vilket idag börjar med rastning av hundar för min del.
Lördag kommer jag ha fullt upp från morgon till kväll! Börjar med att Hundhuset har skogspromenad kl 10-12, kl 13 är det styrelsemöte och på kvällen är det firmafest med sambons jobb på O´learys (jag ska vara nykter).
Söndag ska jag nog bara vara hemma och ta det lite lugnt, kanske fixa en del saker på hemmaplan.
Önskar alla en trevlig helg 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
God dag!
Idag så har jag varit i skolan och fått gjort klart min rapport på mitt projektarbete och lämnat in. Så då blev jag glad
.
Men när jag kom hem så blev jag lite sur för att läste på aftonbladet att dom ska förstöra (eller det känns som det) vår jultradition som går på tv varje julafton klockan 3 :(. Hoppas också att Zindy (vår stora hund) kommer vara snäll mot Lady (min lilla hund) idag!
Men på lördag så ska jag hem till min bästa vän och ha en liten filmkväll. Det är det jag ska spendera min helg med/på! :)
Hoppas att ni andra får en bättre kväll än va jag kommer ha!
Mvh Ida med djuren!
Medarbetare på blandrashundar.ifokus