Sov gott min älskling
Imorse när vi vaknade hittade vi våran lhasa apso/tibetansk spaniel hane på 11 år, död. Han var dålig igårkväll, ringde veterinären och de sa att vi skulle vänta med att åka in tills idag.. Vi förstod att det antagligen skulle sluta med att vi skulle få låta honom somna in. Jag är glad att vi slapp det, att han slapp det. Han fick somna in hemma, där han känner sig trygg. Men *** va det gör ont.
Nu lider han inte längre. Nu är han hos Mormor och springer omkring, jagar pinnar. Han ser igen och han kan springa utan att ha ont. Det är vad jag försöker intala mig själv.
Han blev blind som 5åring men fortsatte ändå precis som vanligt. Helt otroligt vad hundar vänjer sig och hur mycket dom klarar av. Det märktes inte ens och folk trodde oss aldrig när vi sa det..
Tyson, vad ska vi göra utan dig? Det känns för ***** tomt.
Sov gott, min finaste älskling.
15/4 2001 - 1/10 2012

Beklagar sorgen 
Vila i frid! 
vila i frid<3
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Beklagar sorgen
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Vila i frid :(
Mvh Ida med djuren!
Medarbetare på blandrashundar.ifokus
vila i frid… :(
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Beklagar sorgen!
Beklagar den stora förlusten. Styrkekramar från oss <3
Det är så hemskt.. Har fortfarande inte fattat det. Vi har haft honom framme idag så vi har fått säga hejdå ordentligt. Men nu har vi lindat in honom i hans farvoritfilt och lagt honom i en kartong med diverse leksakerna. Han har även ben med sig. <3
Försöker få tag i den som har hand om djurkyrkogården men hon har inte svarat på hela dagen :/
Tack förresten, allihop.
Känner med dig. Styrkekramar.
Jag vet hur det känns, och jag sänder all min styrka till er! Beklagar verkligen.. Ta hand om er!
Kram.
Beklagar sorgen :-(
Beklagar sorgen..! :(
Mvh Jenna
Nu är mitt hjärta begraven….
Tack allihop.
Beklagar sorgen <3
Vet hur det känns, min lilla whippet somnade i min famn,kände hans sista andetag och hur hjärtat slutade slå. Och han såg mig rakt in i ögonen innan han tog sitt sista andetag och hjärtat slutade slå :(
Men säger som du, hellre att hon dog hemma i mina armar där han va trygg och kände sig hemma. Än på ett främmande och kallt ställe.
Men nu har dom det iaf bra utan allt det onda, dom lever säkert livet båda två nu :)
Beklagar!
Vila i frid fina Tyson!
Nej, så himla himla tråkigt. :( Beklagar.