Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikett: god-morgon-middag-kväll
Läst 882 ggr
Fridaaaa
0

Trevlig helg! 8/12

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Trevlig fortsatt helg på er ute i snön.

Själv var jag & Lillan ute över 1 timme idag i snön. Hon älskar verkligen snön. Fick många glädjeryck Flört haha

Nu ska jag sätta fart på skolarbete, sedan lördagsmys med min sambo.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

dermot
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

God kväll!

Idag har Ella fått leka slädhund, vår kusins son är här på övernattning så vi har varit ute hela eftermiddagen och åkt pulka och grejat, dessutom tyckte Ella det var skitkul att dra pulkan med Edvin i ;) Fick tyvärr ingen bild på det då jag valde att lämna kameran hemma.

Men tänkte visa en bild på mig och min älskling som vi tog idag.

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

AnneN
0

Go´kväll eller ja natt kanske det är nu…

Både jag och Velvet var jätte trötta då vi kom hem från julmarknaden där vi hade hjälpt till att samla pengar till behövande barnfamiljer i kommunen (läs mer om det i denna tråd), så vi skulle bara vila en liten stund, max 1 timme, men hoppsan det blev visst över 4 timmar Förvånad

Så nu är jag pigg som en mört, Velvet är fortfarande trött och har under en mysstund fått välförtjänt massage och stretchning då hon fått dra vagnen med barn många svängar idag, vilket både hon och barnen tyckte var rikitgt skoj Skrattande

Hamnade även i tidningen med lånehunden Amira (rhodesian ridgeback) då hon drog vagnen för att avlösa Velvet en stund Glad

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Fridaaaa
0

#1 Så himla fin bild på er tycker jag ^^

#2 Ja jag såg den tråden. bra jobbat :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.