Hundadoptioner iFokus?
Så, då jag själv just nu har händerna fulla med att sköta den svenska hemsidan för en organisation som har hand om adoptioner av hundar från utlandet undrar jag nu om det finns någon där ute som kan känna sig manad att ta sig an jobbet som Sajtvärd för en sajt som tilldelas alla de som adopterat eller funderar på att adoptera hundar från olika hägn och undhem i såväl Sverige som från utlandet?
Allt från funderingar till olika adoptionsberättelser och presentationer av hundar!
Självklart vore ju det ultimata att detta blir en sajt där man endast diskuterar POSITIVT och undviker att döma de som faktiskt har valt att ta hem en hund från utlandet!
Tyvärr kommer nog aldrig dessa fördomar att försvinna, men jag hoppas ändå att senaste numret av Härliga Hund ändå kan ha fått några ögon att öppnas.
Så, skulle detta kunna vara intressant för någon? :)
Vilken lysande idé! Jag har varken kunskapen eller tiden, men blir gärna medlem.
Jag ställer gärna upp som Medarbetare. Har mailat dig TS.
Jag blir absolut medlem om det kommer någon sådan sida. #Maja 2 - du är så duktig och skriva så jag tror du klarar det galant!
Jag kan också ställa upp som Medarbetare ifall det skulle behövas!

Tycker det är en mycket bra idé, kan tyvärr inte vara varken Sajtvärd eller Medarbetare där pga tidsbrist men blir det ett sådant forum så ser jag gärna ett samarbete mellan sajterna. 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Hur är det att vara Medarbetare?
Jag skulle gärna ställa upp som Medarbetare!
#7 Man gör saker som andra medlemmar inte gör, men har samtidigt inte lika mycket ansvar som sajtvärden. Man är med och håller sajten aktiv, skriver inlägg och kanske undersökningar, man har tillgång till att lägga till medlemmar till dolda kategorier, skriver artiklar etc.