Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettallmänt
Läst 2271 ggr
[TrollKvinnan_66]
3

Välkommen THORKEL

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

SÅ kom han idag, vår lilla charmknutte Thorkel 9 veckor

Mamma - dvärgtax
Pappa - chihuahua

Han är mini, mini liten, bifogar en bild där dottern har honom i sitt knä och han får som plats i handen =) en liten tuff kille som åkt bil långt, ändå social och nyfiken, varit ute och kissat, bajsat och käkat lite, lekt och myst - sen en promis till zoobutiken för att inhandla sele/koppel…

Det var kattmodell -det enda som passade (så liten är han)

Ett ljusblått med rutmönster…

fidojunior
0

Vilket gulligt namn. Skrattande

Hälsningar Olivia

Titta gärna in på min blogg

polgara
0

så liten var min Pyret med när hon kom till oss som 9 veckors valp, nu är hon 5 månader o fortfarande är det kattsele som gäller.

Lycka till med honom, jättesöt!

[TrollKvinnan_66]
0

#1 Tackar…dottern som valt namnet =)

#2 Ja, jag kan tänka mig att det kanske blir katt sele lång tid framöver =D *hehe* och tackar för öyckönskningarna…

[Forest]
0

Grattis säger jag igen Flört Här körde vi oxå med kattsele första månaderna funkar fint fint med dessa selar till Valpar av mindre storlekar Flört Fint namn ni valt, han passar verkligen i det  Skrattande

[TrollKvinnan_66]
1

#4 visst är det ett passande namn =) nu skall jag bara hitta nått klädes plagg som kan skydda lilla magen, han fryser så ute…stackarn!

Han är ju lågbent…så det blir kallt i höstens kalla, kyliga, blöta väder men alla hundkläder är så stora, liksom!

Någon som vet av kläder för så här små hundar?

[Forest]
1

4 kolla tradera och blocket finns ofta kanon fina stickade saker även täcken osv till vavvor de passar säkert till honom :)

polgara
1

Jag googlade på chihuahua kläder o fick fram en del företag som sålde kläder i små storlekar

[TrollKvinnan_66]
0

Tack snälla =) skall kolla in länken…Om ni vill se mera av honom så kolla min blogg på min sida här *hehe* Skall försöka mäta honom lite idag så man kan få en ungefärlig storlek på honom!!!

lindwe
0

Det här är Winona <3 Hon är dvärgtax/chihuahua…väldigt go å mysig liten tjej!! Hon är 10 veckor på bilden,,nu har hon växt till sig och är 14 veckor;)

[TrollKvinnan_66]
0

#10 kanske Thorkels syster? Samma ras och samma ålder…

[Forest]
0

9 kolla även blocket på ÖoB finns det söta/tuffa stickade tröjor

10 himmla söt liten fis Glad

lindwe
0

Trollkvinnan..jag tror faktiskt att de är syskon!! Jag såg din vovve och tyckte de var så lika;) Läste att ni varit å köpt kattsele på djurbutiken, vi hörde nämligen att det var en fam som varit där före oss och gjort precis det. Personalen la väl märke till de små sötisarna.Vi har ju marsvin sen förut så vi lånar den selen tills vidare..hihi..annars har jag skickat efter en täckväst på Petster.eu Den va helt perfekt i stl xxs:) Det blir väl en xs nästa gång;)

lindwe
0

Här är en till bild på vår busiga å gosiga Winona;)

[TrollKvinnan_66]
0

#14 så himla söt =) vars bor ni? Vars kommer hon ifrån - messa privat om du vill, bor vi nära kanske dom kan träffas =)

Skall kolla in det du skrev om täckväst…behövs nått nu i kylan!

#12 tackar =) har beställt från en på blocket men det passade ej, för lång under, kissar i den och även för lång hals…han är verkligen udda i sin kroppsform liksom! Men skall kolla ÖB också…

Slänger med en bild på Thorkel, som inte hette det då han kom till oss utan hade ett Indian namn!

[Forest]
1

14-15 hoppas att ni bor så nära att ni kan träffat alltid kul om man kan ha lite syskonkontakt :) Själv har jag bara det med Enjas syskon via hemsida hos ufd och sen via mailen jag hade gärnat träffa alla o sett hur de vart irl Flört