Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettjakt-spår-sök
Läst 5414 ggr
League
4

Nomeselen!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag kom Nicos specialbeställda Nomesele! Den blev jättefin, sitter som gjuten och Nico tycker om att ha den på sig.

beställde en sånhär pga att Nico inte tycker om att få spårlinan kring baktassarna när vi spårar.

League
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är tvungen att lägga in en bild till eftersom jag är så nöjd med mitt köp!

AnnaKarin
0

Varifrån beställde du den och vad kostade den?

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

League
0

Icyriders, jag sökte på google. Du får ta kontakt med henne via hennes blogg. Min kostade 200Kr + frakt, tror det beror lite på hur mycket material som krävs. Man får skicka in mått på hunden, så syr hon upp den, men allt görs på hennes fritid, så hon.har ingen fast levetanstid :)

AnnaKarin
0

Tack för snabbt svar.

Anna-Karin

”Klok blir man av erfarenheter – erfarenheter får man av dumheter”

joheck
0

Jätte snygg! Han ska alltså inte få dra nått?

League
0

#5 Nej, han drar inte ens i kopplet. kommer ha ett litet helvete om jag ska lära honom det, föredrar att ha en hund som intr drar. sen väger han.bara 2,5kg så jag har ingen andvändning för om han skulle dra. men för spår och få bort hans lin-problem funkar den utmärkt

joheck
0

#6 Fast han skulle antagligen förstå skillnaden mellan koppel promenad och drag. Men jag förstår att det kan kännas lite onödigt. Jag har ju en tik på 1,7 kg och henne kommer jag antagligen inte dra nått med, min hane på 4,2 kg däremot ska få dra lite i framtiden^^.

zoolatri
0

Jättesnugg sele! Jag gillar att det är flammor på den!Skrattande Jag har oxå måttbeställt en nomesele till min dsg, för det gick inte att hitta en nomesele för små hundar i butik. Min sele är helsvart så din är klart snyggare, men man har den ju för funktionenFlört

League
0

#7 jo självklart. men ser ungen anledning att lära honom dra då jag inte har andvändning för det, speciellt inte med en sådan liten hund :)

[Highonbluetomorrows]
0

Jättefin! Vad är din hund för ras/er?

League
0

Chihuahua/papillon hane på 2,5 kg

[Forest]
0

kanon snygg sele :)