göra en tyg munkorg
kan man göra en munkorg? en som är i tyg? måste ha en till min hund som gör utfall och försöker bita folk och andra djur
Behöver du en munkorg så råder jag dig till att köpa en som är figursydd och anpassad för din hund. Att göra själv kan bli dåligt i slutändan.
Dock, om du har en hund som bokstavligt talat försöker BITA folk och hundar så bör du gå djupare in i problemet än att sätta på en munkorg.
Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?
Håller i princip med #1, du kan även titta på "mussla" den variant som finns hos vet för undersökningar så att personalen inte blir bitna, dock kan de inte hässja o dricka med dessa på.
ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.
Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .
Medis på Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.
1# jag ska kontakta en som ska få göra problem hunds utredning,
jodå hon försöker bita folk och andra hundar, hon har råkat i slags mål 3 gånger med en väns hundar.
vet ni nån hemsida där man kan köpa munkorg? för djurmaxi måste man köpa saker för 500kr för att handla där

gå in på närmsta djuraffär måste väl vara det enklaste, annars finns ju bla Häromi o beställa ifrån, tror även Hööks o Börjes kan ha. Men måste ju kunna prova för att få rätt storlek o då rekommenderas ju djuraffären
#4 jag bor 1h-1½h till närmaste djuraffär=)
ska beställa en från nån hemsida=S och hoppas på att jag hittar en med rätt mått
Jag beställde en i läder till våran hund från denna sidan:
Mest för tränings skull då hon är osäker.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
6# dom är förstora=D min ebba e en liiiiten hund=D
#7 Har du kollat alla på sidan?
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

På PWSS så har de flera olika modeller av munkorgar som även finns i storlekar för små hundar.
http://www.pwss.se/home.php?cat=1208&sort=orderby&sort_direction=0&page=1
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!