Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettbeteende
Läst 2853 ggr
Emmieline
0

göra en tyg munkorg

kan man göra en munkorg? en som är i tyg? måste ha en till min hund som gör utfall och försöker bita folk och andra djur

Wand
4

Behöver du en munkorg så råder jag dig till att köpa en som är figursydd och anpassad för din hund. Att göra själv kan bli dåligt i slutändan. 

Dock, om du har en hund som bokstavligt talat försöker BITA folk och hundar så bör du gå djupare in i problemet än att sätta på en munkorg.

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

vallhund
0

Håller i princip med #1, du kan även titta på "mussla" den variant som finns hos vet för undersökningar så att personalen inte blir bitna, dock kan de inte hässja o dricka med dessa på.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

Emmieline
0

1# jag ska kontakta en som ska få göra problem hunds utredning,
jodå hon försöker bita folk och andra hundar, hon har råkat i slags mål 3 gånger med en väns hundar.

vet ni nån hemsida där man kan köpa munkorg? för djurmaxi måste man köpa saker för 500kr för att handla där

polgara
0

gå in på närmsta djuraffär måste väl vara det enklaste, annars finns ju bla Häromi o beställa ifrån, tror även Hööks o Börjes kan ha. Men måste ju kunna prova för att få rätt storlek o då rekommenderas ju djuraffären

Emmieline
0

#4 jag bor 1h-1½h till närmaste djuraffär=)

ska beställa en från nån hemsida=S och hoppas på att jag hittar en med rätt mått

Fridaaaa
0

Jag beställde en i läder till våran hund från denna sidan:
Mest för tränings skull då hon är osäker.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Emmieline
0

6# dom är förstora=D min ebba e en liiiiten hund=D

Fridaaaa
0

#7 Har du kollat alla på sidan?

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

AnneN
0

På PWSS så har de flera olika modeller av munkorgar som även finns i storlekar för små hundar.

http://www.pwss.se/home.php?cat=1208&sort=orderby&sort_direction=0&page=1

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!