Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettpresentation-av-hundar-medlemmar
Läst 2604 ggr
axilur
1

Det här är Turbo!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänkte presentera lilla Turbo för er! Han är en Jack Russell (men förmodligen inte 100% renrasig) som precis blivit 11 veckor. En urmysig liten plutt som trots att han fått en ganska knasig start i livet med flera oseriösa köpare är helt oskärrad, framåt och glad. 

Han har bott i vår stora flock i en vecka nu. Han är bästis med yngsta katten och största hunden som han gärna ligger och sover tillsammans med i närmsta solfläck på golvet. Eller busar gärnet förstås.

Han är ett matvrak och äter nu Vom og Hundemat, men även några av Pedigreekulorna han hade med sig när han kom till mig gick ner med glädje. Han lärde sig "sitt" redan andra dagen, vad som helst för en godis ju!

Jag skulle såklart vilja behålla Tubbe men vi har mycket som det är redan, så jag är tillsvidarehem tills rätt hem dyker upp. Vi har inte särskilt bråttom, han är med mig och en av de andra hundarna på jobbet som butiksansvarig i en hundbutik om dagarna. Jag hoppas att han får komma till någon på landet med erfarenhet av rasen och t.ex Agility eller spårintresse. :)

/Anneli

axilur
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bästa polarna. :)

/Anneli

axilur
0

Känner du någon som du vet är ute efter valp av den här sorten, eller själv är intresserad, så skriv gärna ett PM!

/Anneli

Fridaaaa
0

Vad söt han är :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

axilur
0

Han är underbar. Skrattande

/Anneli

UlrikaD
0

Har du fler bilder på honom, han var jättefin:)