Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettallmänt
Läst 2049 ggr
[Princessie]
1

Ny medlem här!

Hej! jag är ny i blandras hundar i fokus! det var en som tipsade eftersom alla klankar ner på mig och min franska bulldog tik som inte har stamtavla.. Jag tycker inte stamtavlan spelar någon roll så länge man har en glad och frisk valp! Sen så är hon 'renrasig' utan stam, mamma och pappa till henne är renrasiga franska bulldoggar utan stam.. man kan ju aldrig va helt säker men ja ni fattar säkert hur jag menar..
Jag ska hämta min valp nu i helgen då hon blir 10 veckor! :) Hon ska få heta chikita! :)

Maja2
2

Varmt välkommen hit :) :) :)   Det ska bli så himla spännande att följa er :)

[Princessie]
0

#1 Haha tack ;)

joheck
0

Gratulerar dig igen till den kommande valpen! Hoppas du slipper en massa skit nu framöverGlad. Du får bjuda på massa med bilder sen när hon kommit hem!

[Princessie]
0

#3 åh tack! :)

AnneN
0

Varmt välkommen hit, hoppas att du ska trivas här Glad

Hoppas på att få läsa mycket om dig och din hund och självklart vill vi ju se massa härligt hundiga bilder Skrattande

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

R&Smatte
0

Välkommen! Här kommer du trivas! Många trevliga människor här inne. Glad

PiganX
0

Välkommen välkommen! Glad

[Princessie]
0

#5 Tackar! ja det är klart!:D

#6 Tack! så bra!:)

#7 Tack tack:)

[Vargnatt-]
0

Välkommen och grattis till valpen! Ser fram emot att få se massa bilder på din söta valp! Glad

[Princessie]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#9 Tackar :) ja det kommer att komma jätte mycket bilder, här har vi en som uppfödaren tagit:

[Forest]
0

Varmt välkommen o grattis till bli med valp :)

[Princessie]
0

#11 stort tack!:)

Fridaaaa
0

Välkommen:) Frallor är söta :D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Princessie]
0

#13 tackar, ja det är dom verkligen!

[Madlene]
0

Kom och tänka på den här valpen då jag kollade på blocket, Hur går det för dig och din hund?