Molly-san :)

Så fin liten vovve! =D Så kul att det går bra oxå!

tack :) jo det går bra o d e jätteskönt :)

idag är matte sjuk, och det ösregnar… vi ligger o kollar på tv och lyssnar på regnet. idag blir det ingen träning, ingen promenad och vi ska bara ligga i soffan :s gubben får ta hand om djuren då jag tror jag håller på att få halsfluss.
Himmla söt, är ni bara fosterhem till henne? tycker de ser ut som eran hund o hon annars går bra ihop 

nej, vi har adopterat henne. men jag tycker det låter så gulligt :p och hundarna går jättebra ihop! och det är molly som tar efter Nico o inte tvärtom, o det är superskönt :)

Jag kan tacka min lyckliga stjärna! Vad jag älskar mina vovvar! Idag på förmiddagen så satt vi ute en stund på framsidan, o så kommer grannarna med sina schäfrar som mer än gärna drar frammåt o ska hälsa på mina små… o jag blev så förvånad. när mina hundar fick syn på grannen, skulle de "gå igång" men jag typ grymtade till o dem låg kvar på plats, blev så stolt över dem, de låg kvar tills jag gav klartecken att resa sig, o så gick vi in =) Vi hatr även klarat av våran första lös-promenad i samhället. Nico e ju van o håller koll på mig, men det e ku molly som har historia av att vara "dum" men det gick som om hon inte gjort annat än att gå fot med mig lös! Jag e så d***a nöjd!!!
7 vad kul att ni skaffa en omplacering himmla söt är hon men lite nyfiken på vem är vem på stolen ser en papillon o en vavva (jag tror papillonen är Molly?):) Alltid kul att sina hundar kan sköta sig och härligt att lösa promenaden gick kanon :)

bägge är faktiskt blandras mellan chihuahua och papillon :) Men molly är det bakre på bilden, med papillonöron och brun i ansiktet. Nico är svart med tan-tecken i ansiktet.
Molly är även mer papillon i kroppen, nico är mer vavva. vikterna är molly:4kg (när hon kom dryga 5kg) nico ligger på 2,6kg. Men ingen av dem är chihuahua i sinnet, lite rädda, skakar, utåtstående ögon…. utan dem har lättare till att slappna av o hellre lägga sig ner o studera saker, än att reagera med att bli rädd, o mammig.