God dag 22 augusti 2012
Goddagens Här var det lite kyligt på morgonen, men nu är det full sol och varmt igen. Vi fick vårat regn igår, och idag verkar det bli kanonväder :)
Jag ska ner på planen och träna med Kelly, sedan träna en stund med Sally, hon som är döv. De andra står över träning idag, då Molly tränade igår, och Paddy fick sig en 45 minuters cykeltur :)
goddag :) idag är det min födelsedag och jag ska ta med Buster till ett hundbad för första gången om det blir fint väder , har inte regnat här än i alla fall!
#2 Grattis!:D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#3 tackar! :D
#2 Grattis på födelsedagen !
Godagens.
Jag sov ända till 8 idag så skönt o sova ut, har vart på våran kolonilott och målat lite inne i "stugan" den är inte välbyggd så den behövde få lite färg för att få lite bättre skydd :) Hundarna var med o sktutta omrking de är rätt roliga när dom tågar på rad dessa två med Enja i täten. Jag tog med mig lite kaffe o smörgås hundarna fick sin frukost där borta o det smaka tydligen rätt bra :) Ska bort o kolla till det igen och sätta på haspel så vi kan låsa stugan, har beställt 2 plexifönster hoppas att de får vara på utan att någon förstör dom. Det är lite pyssel sen är det själva lotten hua :S vart oanvänd i flera år så det är helt uppväxt med ogräs, tanken är ha gräs o två land bara för lite pyssel och avkoppling. Idag har jag annars tagit fram märgben för ensamträna Donna lite mer, det går si o så med ensamträningen. jag har tagit fram lite träningsgodis oxå ska ut o träna dom var för sig. Ha en bra dag ps vädret hmm ja det är lite gråmulet 
2 Grattis på födelsedagen
hoppas du får en fin dag
Goddagens! Idag har jag och Hugo vart hos min snälla svägerska på landet :) Det blev en liten hundträff med svägerskans två hundar (en jrt och en bichon havanais) och så en arbetskamrats tre dandie dinmont terriers, varav en 12 veckors valp
Hundarna lekte jättefint trots storleksskillnaden och vi människor fikade på en god äppelpaj.
Ikväll ska jag jobba så då får husse ta hand om hundarna en stund.
#2 Grattis på födelsedagen! 
#2 Stort grattis på din dag
Jag har gjort samma sak som #7 så det finns inte så mycket mer att tillägga
Algot och Sigge ligger nu helt utslagna i soffan efter allt bus, härligt med trötta hundar.
Om vädret tillåter om en stund tänkte jag gå ut och träna lite lydnad, men det ser inte jätte lovande ut så det får väl kanske bli träning inomshus istället.
// Lina - Värd på Bichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se
Goddag, och grattis på födelsedagen MelissaTN!
Jag har så mycket att göra idag så jag blir jättestressad, ändå sitter jag kvar framför datorn… SÅ typiskt mig!
Skolan börjar imorgon också 
Det här måste jag göra idag:
- Städa mitt rum
- Städa marsvinsburen
- Ut och leka med Hugo
- Åka till Hundön i Drottningholm
- Klippa mig
- Köpa skor
- Duscha
- Fixa naglarna
- Rensa i min garderob
- Packa inför skolan
- Platta håret
osv osv…. *dör*
Idag har jag verkligen haft eld i baken. Har hunnit med långfrukost, rensning av ogräs i alla våra grusgångar, ogräsrensning av rabatter, tvättning av all tvätt i smutskorgen, städning av huset, matlagning och snabbcheck inför terminstart.
Nu ska jag åka iväg och jobba några timmar så jag lämnar över långpromenaden med hundarna till honom.
tack alla som grattat! har haft en toppen dag ;)