Syskon till min Diezel?
Tänkte bara göra en vild chansning och se om någon har eller känner till någon av Diezels kullsyskon. Jag vet att de är födda i Västerås 10-06-09, och att en hane bor kvar i den staden.
Enligt foton jag fick av förra ägaren heter kullens mamma Troja och är en Rottweiler. Pappan heter Atlas och är en stor, bastant, beige blandras av muskelhundsort och enl uppgift ca 60 kg tung.
Min tik Diezel (på bilden) är ljusare/rödare än den enda brodern jag har på bild. Han är mer lik sin mamma med svart grund och ljus "tan".
/Anneli

Vet du om uppfödaren hade id-märkt hela kullen samtidigt? I så fall kan du i jordbruksverkets register skriva in din hunds chipnummer, ta bort de 3-4 sista siffrorna och med lite tur kan du på så sätt hitta syskon.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Jag har testat det, men utan resultat. 
/Anneli
Har tittat igenom 72 sidor med liknande chipnr och det närmsta jag kommit är en blandrashane som ska vara "svart, brun, tan", men där stod varken födelsedatum eller ägare. Verkar hopplöst.
/Anneli
wow vilken häftig hund! hoppas du hittar syskon :)
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Tycker han påminner lite om http://dayviews.com/hunderbart/508243727/ hund Ådi, vet dock inte vad han har för raser, men rottis syns ju att han har i sig ^^