Miljö-/stadsträning Stockholmsområdet
Blev lite sugen på det när AnneN la upp tråden om stadsträning i Luleå, och tänkte att det faktiskt finns en del hundar här i Stockholmstrakten.
Själv kommer jag delta med min Isländska Fårhund, en tik, i skrivande stund 16 veckor gammal. Hon tycker att alla levande ting är hur roliga som helst, så vi tränar gärna lite på hundmöten också.
Jag bor i Sollentuna, norr om Stockholm. Vi kan säkert ta oss runt lite kommunalt.
Är det fler som är sugna? 
Vänliga hälsningar
Jenny, sajtvärd på Agility iFokus
Driver även bloggen Hundtokiga
Jag och Silas är på om vi är lediga datumet som sägs 
Hundmöten skulle vi också behöva träna på!

För er som har facebook så finns det ett inlägg på Blandis fb-grupp om att träna hundmöten i Grisslehamn på söndag (8/7) kl 16.
Länk till gruppen https://www.facebook.com/groups/blandis/
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Jag är jätteintresserade av att vara med min 13 veckors fjomp :-) Kan inte på söndag som #2 berättade om då jag är bortrest tills nästa torsdag…
// Emmily
Besök gärna vår blogg: http://birasblogg.wordpress.com/
Bor också i Sollentuna
ja det låter kul!
Nu är jag hemma ifrån en spontansemester till en väns sommarstuga, och åker iväg igen runt den 24-25 juli. Till dess har jag väl ett antal fria dagar, och även efter att vi kommit hem igen i början på augusti. 
Vänliga hälsningar
hur har det gått, fick ni ihop nån träning?
om så är det nån fast dag i v el mån?
Nopp, det har inte blivit av någonting. Just nu är jag ute en del på Hundön (Drottningholm) och bara kollar på andra hundar, eftersom att min tös har fått för sig att skälla i alla hundmöten, spets som hon är.
I övrigt är det eventuellt torsdagskvällar som jag är upptagen, annars är det ganska fritt för min del. Någon som har idéer på dag, tid och plats? 
Vänliga hälsningar
säg till om du ska ut till hundön och vill träffa andra hundar.
har också en spets. blandras mellan samojed,siberian husky och lh collie.
kan jag så åker jag gärna dit men tidigast om 2,5v då vår började löpa förra v
#7 #8 Hänger ni med på söndag?
#8 Just nu tränar vi på att inte skälla, så småningom går vi gärna en liten promenad med eventuell lekstund. Det är en isländsk fårhund jag har, i dagsläget 5 månader. 
#9 Jag hänger troligtvis inte på den här gången, men vi får se om det ändras. 
Vänliga hälsningar
#9 Är det okej väder så kan jag försöka ta mig dit, hundarna skulle behöva leka av sig ordentligt