God dag 2 augusti!
God dag!
Idag hade jag tänkt att åka ut till skogen med Tuva för att gå 1 timme eller en halvtimme med henne. Får se om pappa vill köra ut mig och Tuva senare när han är hemma! :) Innan det så ska jag kolla klart på grand prixen (dressyr, stora hästar för dom som inte vet), efter det så ska jag nog gå ner till hästarna (vi har ju shetlandsponnyer) och hälsa på dom.
Igår så var Tuva mycket duktig för att jag gjorde sök med henne 2 gånger, så hon blv jättetrött efter det.
Det var nog det som jag ska göra idag vad jag vet just nu. Så vad ska ni hitta på idag? Och ha en trevlig dag! :)
Föresten jag fick en rolig bild på Lady när hon sover, hon brukar sova såhär 
Mvh Ida med djuren!
Medarbetare på blandrashundar.ifokus
Go' eftermiddag
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

Hejsan!
För mindre än 1 timme sedan var det fullt åskoväder med blixtar, muller och spöregn… Nu skiner solen! 
Ska strax ta tag i detta trista med att skura lägenheten, men det MÅSTE verkligen göras NU!
Ikväll får jag ett akvarium hemlevererat för 300kr, såg det i en annons i en grupp på facebook och nappade direkt eftersom vi behöver ett till akvarium till gerbilerna.
Senare ikväll om det inte börjar om att spöregna så blir det att gå till stan och se då sambons kompis grupp (Offensive Ground) spelar på Luleå Kalaset, kl 22:45. Har aldrig hört dem spela förr, men vet att Anton (sambons kompis) som är gitarrist i gruppen är en jäkel på att spela! 
För Velvet får denna dag bli en vilodag då vi haft ganska fullt med aktiviteter senaste tiden och hon är lite less just nu.
Under helgen ska jag vara hundvakt på dagtid till Mira, en tervueren och på kvällarna blir det Luleå kalaset för att se/lyssna på en hel del bra artister/grupper. Söndag så startar en barn/ungdomskurs (7-15 år) på Hundhuset, där jag och Isabella är instruktörer
.
Så det är full fart här som ni nog ser.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
God eftermiddag :)
Idag har jag delat upp hundarna lite. Morgonrunda med allihop, men sedan en sväng med Sally, min döva hund. Vi gick en sväng upp till slalombacken där jag släppte henne lös och tränade inkallning och vi lekte en stund. Hon är fantastisk :)
Efter det tog jag småhundarna Kelly och Molly på skogspromenad. De springer alltid lösa och är helt underbara :)
Paddy, som jag inte släpper lös i skogen just nu pga att jag inte riktigt litar på honom då han inte alltid lyssnar om han får upp ett spår … tog jag på en cykeltur.
Det har regnat och åskat här åxå, men nu har det spruckit upp och blivit sol igen. Strax en promenad med alla hundarna :)