Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikett: hundträffar
Läst 5327 ggr
Luckysoul
0

Hundrastgårdar i Lund

Jag och min kompis vill gärna ordna en lekträff till våra hundar i Lund men eftersom ingen av oss är ifrån Lund så har vi ingen aning om var hundrastgårdarna finns.

Skulle gärna vilja ha en bra beskrivningar som jag förstår plus exempel på hur man tar sig dit från Lund C =)

[Bullen300]
0

jag vet att det finns där det brukar vara loppis(vet inte vad vägen heter)

Hugosen
0

Om annars så finns det en jätte fin i Malmö vid Ribban. Stor och fin och då har hundarna även tillgång till att bada :)

Lev och må väl

Mvh

Patricia och Hugo<3

En foto/djur/vardagsblogg, om vad jag ser från mina ögon och vad jag tycker är vackert www.ipatricia.blogg.se

Luckysoul
0

# 2  Det visste jag inte. kan du beskriva lite var den finns. Typ kan man ta stadsbuss dit och isåfall vilken och var man hoppar av osv? =)

Hugosen
0

#3 Ja man kan ta stads buss ditt men jag vet inte vilken. Går säkert att googla eller kolla på skåne trafiken. För vi har bara åkt ditt med bil. Det liggerbrevid Bo01. Det är inte inhägnat där men det är så stort att när man är mitten av rastplatsen så är det långt ifrån vägen. Det är verkligen en toppen plats. Min hund älskar det. Gräsmattan är hel och inte som på vissa rast platser att gräsmattan är uppsprättad.

Det är många som åker ditt och solar eller har picknick med sina hund. Så tycker att ni ska sattsa på den :)

Lev och må väl

Mvh

Patricia och Hugo<3

En foto/djur/vardagsblogg, om vad jag ser från mina ögon och vad jag tycker är vackert www.ipatricia.blogg.se

Luckysoul
0

Okej ska kolla upp den. Tyvärr så måste jag dock ha min hund kopplad om där inte är inhägnat men han kan ju få bada och sånt iallafall =)

[Bullen300]
0

det finns en i esplanaden

Luckysoul
1

#6 Ja den har vi varit på =) Om du menade den i Lund nu alltså =)

[Bullen300]
0

#7 ja den i lund :) och så finns det en i norra fäladen(bor där) om du vill komma ditt så tar du buss nummer 2 till Fäladstorget och så går du mot en cykelväg som är bredvid en parkering och när du ser en soptunna så går du mot höger förbi en konstig lila sak som är på en kulle och så följer du den cykelvägen förbi några buskar och bakom dom buskarna och där kan du sen se den :)

just nu så står det "BROTTSPLATS KOMMUNEN VILL TA VÅRAN PARK" ovs men man kan fortfarande vara där :)

Luckysoul
0

#8 okej, Kanske kan sticka dit någon dag =) haha okej,=)

[Bullen300]
0

#9 dom vill bygga höghus :/ om du undrar

Luckysoul
0

#10 Oj, hade mycket hellre behållt parkområde istället för höghus. =(

[Bullen300]
0

#11 men man ska tydligen rösta på valet om 2 år om man vill ha parken eller om man inte vill men pappa och många andra hundägare kommer nog(tror jag) att rösta på att ha kvar parken :)

Luckysoul
0

#12 Vi får hoppas att folket väljer parken istället för höghus! =)

[Bullen300]
0

#13 ja,det får vi hoppas :) och man tar 2:an från botusplatsen och bussen ska vara mot Annehem :)