Träna tillsammans?
Hej! Finns det någon i södra skåne, nära malmö som hade varit sugen på att träna tillsammans? Vad ni vill träna eller redan tränar spelar ingen direkt roll.
Vet att vi har flera medlemmar från både Malmö och lund inne på hundar.ifokus. Fråga gärna där inne också.
#1 Det gör jag :D
Jag är intresserad men jag bor en liten bit utanför Landskrona :)
Mvh Ida med djuren!
Medarbetare på blandrashundar.ifokus
#3 ah det är ju en bit :/
#4 Jo, jag vet och tycker att det är synd :(
Mvh Ida med djuren!
Medarbetare på blandrashundar.ifokus
Putt :)

Hej!
I södra Skåne har vi "www.hundträffar.se" Vi finns i hela Skåne med alla typer av hundar inriktiningar och är ganska aktiva med olika typer av träffar. Du kan hitta oss på hemsidan eller/och via Facebook.
Vi har roligt och gör mycket tillsammans, helt gratis och allas idéer välkomnas!
Titta in så kan vi kanske ses på våra träffar!
Välkommen!

Ska kansek tillägga att det är olika raser och lika mycket olika åldrar på både hundar och personer!
#8 är de för sent att anmäla sig till träffen den 17:de?
Jag bor i Svalöv. Tar en timme att komma till Malmö, men bestämmer man någon gång i förtid så kan man ju säkert fixa något =D
#7 och #8 jag kommer antagligen nu den 17 i Lomma :)
#10 åh ja det hade varit jätte kul, jag PM:ar!
#11 Okej vad kul =)

Det är underbart att du är med! Jag logga in på FB och såg att du var en av de nya medlemmarna! Välkommen!
#13 tackar :D Ska du till Lomma den 17? :D
Jag är klasskompis med Carina (Luckysoul), och kommer tydligen bli det till dig också, om jag förstått rätt? Träffas gärna innan skolan börjar, med mina två små "odjur" :)
/ Denice, Oddpaws Råttuppfödning
Bloggar på Tassliv, hur det är att leva med tre hundar och övriga djur!
#15 åååh är det du som också går på real? ;D Jaa hade varit super kul, var finns du?
That's me ;)
Jag bor i Trelleborg men brukar åka till både malmö och lund, ofta med Carina 
#17 ååh men jag bor typ vid trelleborg, bor i norra håslöv, om man tar 146 från trelleborg till malmö o hoppar av vid håslöv E6an så är de 5 min till mig :D
Haha, nice! Vi får absolut ta och träffas en dag innan skolan börjar, vad roligt med en till hundintresserad i klassen!

#14 tyvärr inte, jag jobbar till 18 och sen hinner jag inte hem och hämta hundarna för att sen köra iväg igen :) Hade kanske hunnit men orkar inte ;)
Jag ansökte nyss till fb gruppen 

Välkommen du med ;)
22, tack ;)