Presentationer
Välkommen till Blandrashundar iFokus!
Jag som är Sajtvärd heter AnneN och mina medarbetare heter spikes, Freke, Tina-A.
Varmt välkomna att höra av er till någon av oss om ni har några funderingar, idéer eller problem.
Vi hoppas ni ska trivas här.
Skriv gärna en liten presentation om er själva i tråden nedan.
/Mvh sajtvärden AnneN & medarbetarna spikes, Freke, Tina-A
Den första tråden blev för lång och seg att ladda så därför startar vi här en ny.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
121, Himmla trevlig pres du gjorde och jag har ju vart inne o tittat lite innan på din sida :) Då jag tycker du har trevliga hundar som är bara för söta :D. Himmla kul att dom gillar åka med på motrorcyckel har en jag brukar prata med som med åker med sin hund o ser ju hur mycket han älskar åka. Han har på sig tuffa glasögon med haha ser cool ut den hunden :) En fråga finns det hjälm även till hundar?
Hej gamla och nya vänner!
Återkommer som medlem här, trots att jag just nu inte har någon egen hund. Det stora nöjet att få läsa om er och era hundar, gör att jag längtar tillbaka. Dessutom kanske jag har en hund till sommaren, och här finns mycket att ta del av…
Tack för en jättefin sajt!
Kramar från Sisa.
7,Vad roligt sisa,du är varmt välkommen tillbaks,med eller utan hund
HEJ Sisa! 

Missade att hälsa dig jättevälkommen tillbaka, med eller utan hund!
Zabelle
Tack Lena och Zabelle!
Jag är oxå en nygammal medlem… Heter Jessica & har 3 hundar, bor utanför sthlm
Har en jack russell tik på 5 år
blandras tjej jack russell/pudel/lasa aphso/fox terrier på 2 år
& en liten amstaff blandis på 5 mån
#11 Hej Jessica, välkommen tillbaka! 
Zabelle

Hej!
Jag är en helt ny medlem.
Jag började min hundbana 15 år gammal genom att en dag komma hem med en liten schäfervalp. Mina föräldrar var lagom glada, men i längden kunde ingen stå emot det lilla pälselementet jag plockat hem. Stereo var min allra trognaste följeslagare genom 11 år, vi lärde oss otroligt mycket tillsammans och av varandra. När jag var tvungen att ta bort honom bestämde jag mej genast för att aldrig mer skaffa hund. Sorgen var oerhörd och det tog lång tid innan jag kom över det.
Men nu, två år senare, sitter jag här med ett voffsegull igen. Charlie är en blandras och 4 år gammal. Jag söker med ljus och lykta efter hans livshistoria eftersom den är högst oklar.
Att börja träna en vuxen hund är en omställning så jag letar ivrigt efter varje tips jag kan få. Hunden har många ideer som ställer till det för oss, men skam den som ger sej!
13,välkommen. Så din hund är en omplaceringshund med? Jag har en med i samma ålder haft henne sen ca aug-09 hon kunde bara sitt då genom tigga. Lite envis o kör med vad jag fattar inte vad du menar men huxflux så fattar hon vinken gäller ha rätt godis 
13,Varm välkommen ska du vara
,har själv haft omplaceringar plus mina egna,så kom med dina frågor du,vi är många som kan hjälpa dig.
Hoppas du ska trivas!

Karizma: Ja, han är omplacering. Och fattar också noll om han inte trors sig få godis. :-) Jag har införskaffat en klicker, nyhet för mej, men antingen är han oerhört smart egentligen (fast han döljer det väl annars) eller så är han van vid att jobba med klick. Vi hoppas på det sistnämnda! :-) Han har bara bott här en vecka, så än är det "bonnda" som gäller, men sitt-ligg-skall kommer som ett brev på posten när han ser klickern. :-D
Spikes: Tack så mycket! Jag kommer återkomma frekvent allt eftersom vi möter nya hinder, skulle jag tro! :-)

Hej!
Ny här och heter Heidi ,har två Whippet hundar,en tik o en hane .Är 5år båda.
tiken har vi haft sedan hon var 3 månader och hanen har vi bara haft en vecka .
Dom är inte reg i skk så jag tror nog jag hör hemma här bland blandrashundar med mina bebisar .
17,Varmt välkommen
.
Alla raser hör hemma här på blandis,alla hundar stammar från vargen,både sk renras och blandras,så här är alla välkomna
.

#18 Tack så mycket!
17, Välkommen! Trevligt med Wippisar hoppas vi kommer få se lite härliga bilder på dom med :) Ska in o kolla din sida ser att du även har hästar 
Kan ju passa på att presentera mig 
Lisa heter jag, 19 år och har en spännande blandis på 5 år :)
En blandning av schäfer/schillerstövare/border collie/bearded collie 
Har nyligen börjat syssla med Amichien Bonding med hjälp av Mervi Kärki, och det är precis som att "hitta hem" för mig och min hund!
Så om någon har har mer erfarenhet och är villig att dela med sig så hör gärna av er!
kramar!
Hejsan! Jag heter kerstin och är 14 år. Bor i lund med mina kattor och hundar. Hundarna är små tibbeneser som heter snuttan och bea-bus(busan) och tibbenese är en korsning mellan tibetansk spaniel och pekingese. Jag går även ut med grannens golden Amber :)
Kan även berätta att snuttan och busan inte är mina. Deras ägare fick hjärtinfakt förra året och då tog hennes kompis hand om hennes hundar och sina egna. Vi har försökt att få tag i kompisen men tyvärr inte svarar på telefon eller så. Hon har berättat senaste gången hon var här att hon hadde fått stroke och nu så tänker man om det kan ha hänt något eller så
Oj, kanske är dags att ändra lite i huvudinlägget ;) Verkligen långt ifrån aktuellt :)
Låser tråden och gör en ny :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.