Igelhundar
Hundarna är ju riktigt igliga idag, Shanti som förföljer mig vart jag än går och envisas med att sätta sig på mina fötter. Hon verkar lite orolig. Ronja är med knasig. Åska på G?

Hmmm…. Åska kan vara, men tänker även att de kan känna av om du inte mår bra.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Då är det åska året om hos oss. Det senaste är att ingen av hundarna ens går ut och kissar på morgonen med husse. De springer in under sängen och väntar tills jag stiger upp. Igelhundar!
>>>Malum domesticum<<<

#2 Ja en del hundar är ju sådana jämt, men om det inte är ett normalt beteende till vardags för hunden så kan det bero på att de känner av att något är på G.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Här har det iallafall åskat en hel del i eftermiddag.
Det har åskat och blixtrat, men Hugo är inte här så jag vet inte hur han har det. Fast han reagerar ändå inte på det så jag oroar mig inte 
#1 Idag åskade det. Igår mådde jag inte så bra eftersom jag missat en tablett jag tar dagligen. Så det måste vara därför dom båda klängde på mig.
när jag är sjuk så har jag två hundar oxå på mig o vart jag än går är de hack-i-häl
Går husse ut med dom så gör de ifrån sig så snabbt dom bara kan för att sen kuta in till mig, det är bara vid mig hundarna är såna. Är husse eller någon annan sjuk går de mer o kollat till sjuklingen men är inte som iglar. Antar att dina hundar är mattegrisar oxå