Ny med nyheter :)
Hej alla hundbitna! Jag är ny här på blandrashundar även om jag har levt med flertalet sådana under mitt liv. Sedan 6 år tillbaka är det dock en med stambok som har följt mig, tills i början av året då vi öppnade vårt hem för ytterligare en 4-bent. En hos Polisen upphittad tik som ägaren inte ville ha tillbaka… fick flytta in och bli ett med oss :)
Ja och hon skulle iväg och kastreras men inte förrän hon hade bott in sig och kände sig helt trygg med allt nytt. För att göra en lång historia kort så är hon nu mor till ett gäng småttingar, trots separering från vår hanhund under höglöpet…
Ja det var den här sommaren ;) men när jag tänker efter så finns det nog ingen sommar som slår en valpkull, det är verkligen solsken varje dag :D
…och den här sommaren - den glömmer jag aldrig! <3
Väl mött här på iFokus, jag vet att här finns massor av nyttigheter.
Varma hälsningar
/Cecilia
Om du alltid finner fel hos andra, så kanske det är dags att rannsaka dig själv!
#1 - Tack :) Ja det är full rulle, både på valparna och golvmoppen *S
Håller på att fiska efter bra hem men jag har inte träffat alla som jag tror på än (första känslan vid första kontakten). Flera som bor en bit uppåt landet så misstänker att dem kommer tidigast till helgen.
Idag är det foto-dag, för alla vill ju att jag skickar fler bilder :)
Om du alltid finner fel hos andra, så kanske det är dags att rannsaka dig själv!