Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etiketthundfoton-filmklipp
Läst 1051 ggr
[Driva]
1

Är så glad!

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

En,av flera, anledningar till att jag köpte en till hund var att Nellie skulle få en hundkompis.
Hon älskar andra hundar och verkligen älskar att leka. Tyvärr får hon inte utlopp för det eftersom det inte finns så många roliga hundar häromkring.

När Speja kom så var hon väldigt skeptisk och jag undrade om de någonsin skulle bli kompisar, och så här ser det ut 1 och en halv vecka senare!

Det värmer så i hjärtat att se de tillsammans! De har så otroligt roligt, och hela Nellie lyser verkligen upp!

Från att få busa med en hund kanske max varannan vecka kan hon leka flera  och gånger om dagen! Jag får gå in och bryta de ibland när de på går alldeles för länge för att de glömmer av sig för att de har så kul!

Jag blev alldeles tårögd igår när jag såg de leka, för jag blir så lycklig när mitt älskade lilla svarta monster är överlycklig!

AnneN
0

Vilken härlig busfilm Skrattande

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

joheck
0

Super söta! Förstår precis din lycka. Min hund har också fått sig en lek kompis när hund nr två flytta in.Glad

Rymdfisk
0

Gud så söta! Det syns att de verkligen trivs ihop!

[Driva]
0

"1 visst är den :D

#2 just leken känns så viktig för nellie, det är sällan hon har kunnat leka eftersom de flesta andra lessnar efter två minuter och Nellie älskar verkligen och brottas (som syns på videon…)

#3 i alla fall när de leker :D Speja kör annars runt Nellie, tar henne sovplats försöker ta allt som nellie vill tugga på. Så jag försöker se till så nellie får vara ifred när hon tuggar på något eller vill ligga ifred någonstans…

[Forest]
0

Härligt att de trivs så fint ihop, söt liten busklipp på detta Glad

joheck
0

#4 Jo det är ju nått som vi som människor inte kan ge dom på samma sätt. Det är så härligt att se två hundar som verkligen trivs med varandra leka.

appelsinchoklad
0

#4 Det beteendet känner jag igen, min valp är likadan mot min andra hund, ska ta alla ben som wilma tuggar på, men tyggar zazza på något vill wilma ha det, så dom gör båda på samma sätt. Men dom leker jättebra tillsammans, vilket är väldigt roligt att se :)

R&Smatte
0

Haha. Som att se mina två leka. Min nya är nu 11 månader gammal och har en vikt på 7kg. Min äldre på snart 2 år är en fis på 2.8kg så den stora har ibland övertaget, men Shanti som min lilla fis heter ger aldrig upp. Ibland får jag med bryta för att dom leker till leda. Söta vovvar du har i alla fall!

R&Smatte
0

Med fis menar jag att hon är väldigt liten.