Svalde glasspinne
Knasiga hund! Vi hade varit och handlat och då det är så varmt ute så köpte vi varsin glass till mig, sambon och Velvet.
Satte oss på en parkbänk i solen och jag gav Velvet hennes glass först (vanlig vaniljglass), först smakade hon lite försiktigt som hon brukar och självklart höll jag ju i glasspinnen.
Plötsligt tvärr sliter hon åt sig hela glassen och sväljer den hel med pinne och allt
Tur att pinnen är hel iallafall så den är ju inte vass, i så fall hade jag åkt till veterinär direkt, men nu då den var hel så väljer jag att avvakta och hålla koll på om den kommer ut den naturliga vägen och givetvis hålla koll på hur hon mår, minsta tecken på att något är fel så blir det åka raka vägen till veterinären.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Ge sparris på burk, helst den vita med långa bitar. O håll koll, förhoppniingsvis bryter magsafterna ner träpinnen.
Min hund lyckades öppna kylskåpet o knyckte två spett med grillad kyckling, såna där med vassa spett, det blev spaarris högt o lågt i stora lass, tack o lov gick det bra.
ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.
Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .
Medis på Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

#1 Hittade ingen sparris då jag var på coop, var tomt på den raden i hyllan och halvkokt spagetti kan jag inte ge pga hennes allergi, så tyvärr har jag bara att avvakta.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Har du vanlig bomull hemma, sån där man kan badda ögonen med etc? Då kan du ta lite o dra ut lossa ordntligt, dränk i något smaskigt o ge till hunden.
Altså bomull, inte som i textil.
ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.
Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .
Medis på Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.