Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettinfo-från-andra-ifokussajter
Läst 1615 ggr
Charlotta-B
0

Ny hundsajt

Hej och välkomna till min nya hundsajt.

Hundutställning

Hoppas ni tittar in och önskar er varmt välkomna =)

Charlotta-B

joheck
0

Vad spännande! Jag ska ju antagligen ställa ut min hund någon gång så där ska jag definitivt titta in och förhoppningsvis lära mig både det ena och det andra.

Charlotta-B
0

Vad roligt! Du är välkomen till oss :) Skriv gärna en tråd om dej och din hund.

Charlotta-B

joheck
0

#2 Det ska jag göra! Kom på att jag ju har två hundar nuOskyldig. Inte lätt att komma ihåg… Det är hanen som ska ställas i framtiden.

Charlotta-B
0

hehe Skrattande så det kan gå :) Då får du presentera båda :P trevligt! Ras lr blandras? :)

Charlotta-B

joheck
0

Renrasiga papilloner är dom, kullsyskon. Får ständigt höra hur fin hanen är så jag har stora förväntningar på honom! Tiken är alldeles för liten så hon är inget värt att ställa, oj vad elak jag låterFörvånad.

[Forest]
1

jag hoppas att många blir aktiva där inne :) själv kommer jag någ titta in där ibland pga jag kommer ställa ut våran ena hund.

5 varför inte de får vara rätt små enligt deras rastandard :) eller väger hon mindre än 2.5kg?

joheck
0

#6 Hon väger kring 1,5 kg vilket visserligen är minivikt för tikar. Men hennes kropp är på tok för liten. Dom ska ju ligga kring 28cm i manken vilket hon är långt ifrån.

Charlotta-B
0

Kul kul !

men tänk på att alla domare tycker om olika saker. Och även om du tycker att hon är liten och allt så. så kanske dom du ställer mot den dagen är ännu mindre :P hehe ne men man ska ju se utställning som en rolig sak med och inte bara en tävling. det är ju roligt att få höra vad dom tycker om ens hund. Men samtidigt så förstår jag dej. Min hund är för stor både på höjd och tjock. :P hehe (han inte för tjock) men han väger för mycket. Så han är inte mycket att hurra för i ringen. men det är kul att visa upp trotts allt :D Fast i år blir det inte nån hundutställnign för mej. Men har intresset brinnande kvar för det :)

Charlotta-B

joheck
0

#8 Det är sant. Men på vet. besiktiningen så skrev vetten att hon är för liten, hon är verkligen pytteliten. Chansen att det skulle dyka upp ännu mindre är nog väldigt liten. Hon är liksom en teacup-papillonFlört. Haha. Jag har ju hanen att ställa ut, men klart känner jag för att ställa henne också så kan man ju det.

[Forest]
0

7 aha är hon så liten :) sött då förstår jag vad du menar bättre lägga pengarna på något annat till henne Flört

Sorry OT åter till ämnet Skrattande

joheck
0

#10 Hihi, jo så liten är hon. Tänk vavva istället för papillon^^.

Charlotta-B
0

Hehe oj :P ja då kan hon verkligen itne va stor :)
sikken liten plutt snutt :) ja hon får ju kanske extra mycket godis då :P hehe blir ju en anmälningspeng att shoppa loss för på utställningen istället =) hihi

Charlotta-B

joheck
0

#12 Jo precis!

PiganX
0

Kul med en ny sajt, ska kika in där. Och lycka till! Glad

Charlotta-B
0

#14 välkomen =) Och tack.

Charlotta-B