Grattis
Ser ut att må gott alla även mamman :) Är detta allså hennes andra kull? Vad är det för raser i valparna?
#4 Yes, dock inte samma pappa.. Men han var också renrasig chihuahua. Och två av valparna som föddes idag ser exakt ut som våran Valle gjorde nästan. Samma färg och nästan samma teckning.
Grattis! Fina bebisar. Och fin mamma.
Valle ser ut som en papillon så söt :) gämn o fin kull det är bra när de är så då har alla fått näring och är minsta valpen först ut så kommer säkert den bli mindre än övriga kullen. Hoppas de får bra hem hela högen :)
#10 Tack så mycket
#11 Hehe jasså, tycker du? Alla tycker att han ser ut som en renrasig chihuahua. Alla veterinärer osv, t.o.m en som är domare i hundutställningar för chihuahuor. Haha.
Nu har alla valparna fått sina namn. Theo, Sookie (ska vi behålla), Tyra och Ben
Våran kusin älskar Ben10, och han fick bestämma namn på en valp, och det blev självklart Ben, hehe. Ganska gulligt ändå.
Grattis, så söta :D.
Mvh Ida med djuren!
Medarbetare på blandrashundar.ifokus
12, jaså, tycker det ser ut som en ung papillon här en ufd som jag känner se bilden på hennes 10 mån Babben :) http://www.destinyheights.se/empty_54.html Söta namn de fått:)
#14 Tack
#15 Dom är ju inte ett dugg lika, hehe. Ingen annan som sagt att han ser ut som en papillon och när vi säger att han är 25% så tror dom knappt på oss. Så lite kul att du tycker att han ser ut som en. Hade han varit vit så kanske, men han har ju inte ens papillon-färgerna. Men men, han är finast i världen iaf
Själv är jag ganska nöjd med deras namn, hehe.
16 det tycker jag iaf sen beror det väl lite på hur stor han är med förvisso. Tycker inte han har de ögonen lr pannan som vavva har iaf lite lång nos med men det kan som sagt bero på bilden o hur stor han är med och papillon har oxå den färgen
Kul att jag ser iaf likheten med papillon det ingen annan ser
Skulle vara roligt om du visar inne på hundar o låta folk gissa raserna ihonom, tror faktist iaf nån mer skulle gissa på papillon 
#17 Asså man ser väl att det är papillon i honom, men mest chihuahua. Han väger 1,9 kilo, så han är riktigt liten. Nu väger han dock 1,7-1,8 nånting.. Han har opererats och det blev massa komplikationer så har haft svårt att få i honom mat.
Jag tycker Valle ser ut som en liten vavva. Det är väl nosen som visar på att han har papillon i sig. Jag personligen tycker att ögona är väldigt vavva
. Tycker även formerna som man ser det på den bilden liknar en vavva. I mamman kan man ju tydligt se papillon, men hon har ju också mer av rasen i sig
. Haha, eran diskussion va så intressant så jag kunde inte låta bli att uttrycka mina tankar!
#20 På den bilden tycker jag faktiskt att man kan se mer av papillonen. Kroppen är ju defnitivt vavva! Både huvudformen och ögonen ser mer ut som papillon från den vinkeln än i bilden i #3. Håller med om att det är i nosen man ser pappisen mest. Men jag skulle mycket väl kunnat gissa på att han va en pappis om jag bara såg huvudet på bilden i #20, öronen är ju förstås inte rätt menmen
.
Jättefin är han verkligen! Ska bli kul att se hur de nya valparna utvecklas
.
#21 Han är ju en blandis, det ska väl synas det också
Tack iallafall. Kommer lägga upp bilder här på valparna så ni får se hur dom växer.
Ben har gått upp 20g, sen han föddes. Dom andra runt 10g. Nånting säger mig att han kommer bli familjens tjockis 
Gud så söta! Vad är det för ras? :)
Gud så söta! Uppdatera gärna :D
Oj, längesen jag uppdaterade här nu. Mycket har hänt. Valparna har växt och blivit fyra små vilddjur. Vi har bytt namn på dom framåt tillbaka och min mamma fick Valle och mina syrror ska behålla varsin valp.. Så ska behålla två och sälja två. Den som vi skulle behålla från början ska tyvärr säljas (hon är min favorit) .. Slänger ut lite nya bilder på dom.
Alla fyra häromdagen, ute :)
Har du ingen bild på Valle? Tyra är nog min favorit.
Då är valparna 4 veckor nu, söta små troll. 
oj vad söta :) Hoppas alla får bra hem. 
Har massa bilder i kameran som vi inte har lagt in på datorn. Men hitta en halvdålig bild på Valle. Pälsen på hans ben har växt ganska mycket nu. (Han opererades den 9e maj, och så blev det massa komplikationer osv osv)
Finast är han iallafall! Han ÄLSKAR förresten sina syskon, han busar med dom hela tiden. Jättekul att titta på.
Jaha, så valle är äldre än dessa?
#34 Ja, Valle är från förra kullen. Han är över 1 år gammal
Idag och på tisdag kommer det folk och tittar på Tyra och Ben.. Gör lite ont i hjärtat.