Presenterar hennes nya sele

Oh, snyggt :) Vilket företag?

Tack, jag har några till som jag hade kunnat välja men först ville ja ha sele med taxar på
De har en del på engelska
#5 Tack. Men polskan är inte största problemet, det jag inte fattar översätter mamma :)

Okej :) Där har du vilka dem har, frakt kostar ca 17 kr
Oo, vilka mönster. Men… Måste… Vänta… Tills… Jag… Skaffat… Hund! ;P

De har jättefina och inte så dyra, det sele har kostat ca 150 kr
Apropå priser, fanns det någon prislista som jag missat? Nej det var inte dyrt :D

Nej för att priset beror på vilket mönster, bredd och annat :)
2. HOW TO ORDER?
* The best is to start from measuring your dog. We do not produce accordingly to standard S/M/L/XL sizes, but individually to order.
* To recieve an estimate, you will need to supply us with pre-measurments:
for collar – diamensions of dog’s neck’s circumference (with some allowed excess for regulation).
for harness – chest circumference behind dog’s front paws.
for leads – desired length.
* Only when placing a concrete order, we will then require exact diamensions ( you will find detailed description of how to measure your dog below).
* Then, your preference of pattern, base-types and colour of fleece padding as well as colour of threads – if any problem or if in doubts , please write to us and we will happily help and advice ![]()
* We will accept orders only via email. Our email address: activdog@wp.pl or aktivdog@wp.pl
* Any queries will be answered during working days of the week.
Haha, jag läste visst för snabbt :$

Det lugn :) De har aldrig något pris för ALLA saker utan det beror på mått, mönster, om du ska ha fleece eller ecoläder eller den nya sommar som taxen har på sina sele.