Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettallmänt
Läst 831 ggr
rahl
0

Presenterar hennes nya sele

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag hämtade jag det från Polen från ett företag som är superduktigt och har super fina halsband, sele, koppel och annat som de syr själva. Vill ni se deras sortiment hojta till.

rahl
0

..

rahl
0

rahl
0

Hon hade ett halsband med taxar på innan

[Skutta]
0

Oh, snyggt :) Vilket företag?

rahl
0

Tack, jag har några till som jag hade kunnat välja men först ville ja ha sele med taxar på

De har en del på engelska

http://www.activdog.pl/

[Skutta]
0

#5 Tack. Men polskan är inte största problemet, det jag inte fattar översätter mamma :)

rahl
0

Okej :) Där har du vilka dem har, frakt kostar ca 17 kr

http://www.activdog.pl/?page_id=7

[Skutta]
1

Oo, vilka mönster. Men… Måste… Vänta… Tills… Jag… Skaffat… Hund! ;P

rahl
0

De har jättefina och inte så dyra, det sele har kostat ca 150 kr

[Skutta]
0

Apropå priser, fanns det någon prislista som jag missat? Nej det var inte dyrt :D

rahl
0

Nej för att priset beror på vilket mönster, bredd och annat :)

2. HOW TO ORDER?

* The best is to start from measuring your dog. We do not produce accordingly to standard S/M/L/XL sizes, but individually to order.
* To recieve an estimate, you will need to supply us with pre-measurments:
for collar – diamensions of dog’s neck’s circumference (with some allowed excess for regulation).
for harness – chest circumference behind dog’s front paws.
for leads – desired length.
* Only when placing a concrete order, we will then require exact diamensions ( you will find detailed description of how to measure your dog below).
* Then, your preference of pattern, base-types and colour of fleece padding as well as colour of threads – if any problem or if in doubts , please write to us and we will happily help and advice :-)
* We will accept orders only via email. Our email address: activdog@wp.pl or aktivdog@wp.pl
* Any queries will be answered during working days of the week.

[Skutta]
0

Haha, jag läste visst för snabbt :$

rahl
0

Det lugn :) De har aldrig något pris för ALLA saker utan det beror på mått, mönster, om du ska ha fleece eller ecoläder eller den nya sommar som taxen har på sina sele.