Video med Aramis
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag och Aramis var ute på gården i det fina vädret tidigare, och lite inspirerad från videos här på forumet så filmade jag en snutt när vi roade oss lite :) Hoppas det går att se.

Såg en berner sennen gå förbi här idag och min första tanke var "Aramis!", men sedan kom jag på att du är ju hemma i södern
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
#1 Jag hojtar när jag dyker upp norröver igen 

#2 Hoppas det blir snart, var ju så trevligt att träffa er 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
#4 Tack! 
Hur gammal är han nu?
Duktiga ni är btw!
gud vad duktiga ni är! hur lärde du in det där när han snurrade runt dig? :)
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
#6 Han fyller 5 år på fredag nästa vecka
Tack!
#7 Tack så mycket!
Jag höll en godisbit i handen så han följde med runt mig, la på kommandot cirkla efter ett tag :)
Vad härligt o se detta klipp så duktiga ni är
Han ser verkligen smäcker ut det är inte ofta jag ser en berner sennen göra konster härligt! 
Jag lyckades lära in några konster med en nuffe då var det godis på nosen dutta till den o ta den i luften kunde sitta länge med godisen tills man sa varsegod. Sen gå runt mig, hämnta olika föremål som jag lagt ut. tass höger vänster. Pga hon inte hade så bra höfter så valde jag lite konster efter det men hon var helt galen o älskade när jag kom o skulle gå bakom mig o hålla om mig med tassarna medans man gick :P Inte min nuffe utan det var hos en kompis där jag var stalltjej i många år :)
#9 Tack så mycket!
Han tycker det är jätteroligt att lära sig nya saker eller bara repetera det han redan kan, allt för lite godis
.
Jag har försökt det där med godis på nosen, men det har vi inte lyckats med
. Haha vad sött att hon ville hålla om med tassar, det är ju så härligt när de visar att de tycker om en så mycket