Blivit med hund!
Äntligen är allt bestämt.
Vi har blivit med hund :)
Hunden ifråga är en vuxen omplacering, blandis med bla finsk lapphund.
Skriver mer eftersom, men är bara så ivrig så kunde inte låta bli att skriva redan ikväll :D

Grattis till den nya familjemedlemmen 
Nyfiken i en strut som jag är så undrar jag vilka fler raser det är, hur gammal hunden är, vad den heter och självklart hoppas jag på att få se massa foton.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Grattis!
ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.
Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .
Medis på Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.
Tack :)
Är jätteivrig och kan inte sova, trots att jag verkligen borde då jag ska upp och jobba imorgon… Skriver mer info imorgon, och bilder kommer väl eftersom då jag helst inte vill ta den nuvarande ägarens bilder bara sådär och vi glömde kameran sist vi var där och hälsade på, typiskt!
Men #1- du lär iallafall säkert träffa oss till hösten då vi tänkt hänga på hundhuset en hel del :)

#3 Ja vad kul, då lär vi garanterat träffas där 
_**/Mvh Anne
Grattis!
Hoppas det kommer gå bra.
Grattis :)
Tack alla :)
Kan skriva lite mer nu.
Han är 5 år, blandras finsk lapphund/bc/kelpie. Med andra ord en himlans vallhundsblandning, men tro't eller ej- han verkar inte alls vara särskilt benägen till att valla :o Det låter väl lite klyschigt, något som alla vallhundskorsningsägare säger, men så är det :)
Han har tidigare tränat både Agility och lydnad, men det var något år sedan. Här hos oss kommer han få hänga på långprommisar, skidturer, löprundor, till stallet osv osv.
Och sen har vi tänkt pröva allt som går at pröva, kan verkligen inte bestämma mig för vad jag vill pröva först :) Så det lär bli en massa kurser och kul. Men främst Agility, lydnad, viltspår, rallylydnad och Freestyle.. Sen hade jag även velat pröva att åka och simma med honom (i riktig bassäng med kunnig personal). Så med andra ord en väldigt aktiv sällskapshund. Men nu under sommaren ska vi bara lära känna varandra och bli ett bra team.
Detta är min pojkväns första hund, jag är själv uppvuxen med hund. Så han är väldigt ivrig för att få lära sig och vara med och träna. Vilket känns kul.
Loke som han heter kommer till oss i slutet på nästa vecka, tur att jag jobbar mycket den här veckan för annars hade tiden gått alllldelles för långsamt!!
Så om någon bor i Luleå och vill ha promenadsällskap/träningskompis, hänger vi gärna på :)

Grattis till fina hunden! Det låter som om han kommer få ett toppenliv hos er. :)

#7 Vart i Luleå bor du?
Jag finns på Örnäset och promenadsällskap är alltid trevligt 
_**/Mvh Anne
#9- Bor på porsön men är portabel :) haha!
Än en gång; stort grattis! Ser fram emot att träffa både dig och Loke! Jag hänger gärna med på diverse aktiviteter. Både Pin och Sansa behöver ju träna på det här med människor och hundar
. Och så ska vi väl förhoppningsvis komma igång med Agility också!
Stort Grattis håll oss uppdaterade o bjud gärna sen på lite bilder
. Jag hoppas allt går bra, låt hunden bara få tid att landa:)
#12- tack, det ska jag :)
Jodå självklart :)