Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettvalpar-avel
Läst 3545 ggr
[Forest]
1

Enjas mage växer :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Måste bara visa Er en mage som är stor :) Hur många Valpar tror ni väntas i denna? Hon är beräknad till den 11/5 hon är själv född i stor kull på 5 Valpar. Enja är liten dvpudel på 30-31cm lite mer hum om magen kanske :)

Hon är just nu hos uppfödaren o mår fint fint går lite promenader o är med de andra. Glad liten hund.

joheck
0

Tjockis!Flört Tror hon härmar mamma och får fem Valpar.

R&Smatte
0

Oj vilken mage hon fått! Jag gissar på 6 st.

[Forest]
0

Visst är det spännande rätta svaret kommer sen. Själv gissar jag som 2 :) 6 valpar

Sophey
1

Nej hon har nog bytt ut valparna mot lurviga fotbollar i magen sa rund som hon ar Förvånad

Medarbetare på matlust

[Forest]
0

4 Flört visst är hon stor magen är rätt så hård. Kanske är en boll Flört

Kickilu
0

Oj vad jag missat - ska hon ha valparGlad Så spännande! Lycka till

[Forest]
0

6 japp det ska bli små mini Enjor från henne :)

Maja2
0

Jag säger 4 st. bara för att inte säga samma som någon annan :)

[Forest]
0

8 :)

idaah
0

Gissar på 5 bara för att det är mitt lyckotal Tungan ute

Mvh Ida med djuren!

Medarbetare på blandrashundar.ifokus

[Forest]
0

10 bra tal :)

Michaela-N
0

Som jag skrev på pudel tror jag på fem!

[Forest]
0

12 japp Skrattande

AnneN
0

Jag gissar på 4st

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[Forest]
0

14. :)  lagom många med 4, kommer säga vad hon fick när jag vet om hur det gått. tempen är lite nere vi får se det kan ta ett par dagar iaf :) Jag är lite nervös det kan jag erkänna. Ringer lite då o då o frågar hur hon mår. Det ända jag vill är att allt går bra och att alla mår bra. Mattarna o hussarna saknar henne här hemma, mer tror jag när man är lite orolig för henne med.

[Forest]
1

5 valpar vart det 3 tikar o 2 hanar Skrattande Allt gick bra, hon tar hand om sina små gryn och mår bra. Hela kullen är jämn o fin i vikt/storlek, 1 är lika mörk som Enja var som valp andra som flera av hennes syskon. Nu äntligen kan mormor pusta ut Flört

joheck
0

Som jag skrev inne på hundar: Yes, jag hade rätt!Glad

Stort grattis igen!

R&Smatte
0

Grattis!

[Forest]
0

tackar :)

[apprecier]
0

Grattis!! :) Vad kul!

idaah
0

#16 Grattis och skönt att allt gick bra :D

Mvh Ida med djuren!

Medarbetare på blandrashundar.ifokus

[Forest]
0

Tackar :)

[Forest]
0

Bilder finns på denna sida http://vovve.info/emoeke/Dagbok.htm

[Forest]
0

måste putta till denna lite nu är valparna klippta o badade, jätte goa små sötsaker. Lilla Rosie är en liten knähund redan nu tillomed att hon sommnar i knät hos dottern när vi var där o hälsa på. Bilder kan ni se på sidan jag länka här över :)

Maja2
0

Supersöta :)

[Vargnatt-]
0

Aw vilka sötnosar :)

[Empisen]
0

Bedårande! Skrattande

[Forest]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja visst är dom söta :) Jag vet inte om de är så lika Enja, jag tror inte det, Men deras far var mindre o nättare än henne så kanke det är mer sin pappa dom är lika. Här är Enja som liten valp nu är hon äldre på denna bild än valparna men alltid roligt att gämnföra lite Flört

[Empisen]
0

Ena valpen, Rosie, tycker jag fått mammas ansikte Glad

[Forest]
0

29 Jag hoppas iaf att någon får lite Enja i ansiktet då Enja är så fin Flört Men lilla Rosie kanske är lite mer lik sin mamma bara att hon kommer någ bli lite mindre som vuxen.

Jag tycker lilla "raka" en hane är super fin tycker han ser urbusig ut o det brukar tilltala mig busighet är något bra, då får man lite hund i mini format Flört

[Ronon-m]
0

#29 Skulle precis skriva att jag tyckte Rosie verkar ha fått henens utseende, så såg jag att du också skrivit det! ;)

Jätte söta ValparGlad

[Madlene]
0

… Blev fel, trodde tråden var ny :)

[apprecier]
0

Jättesöta Valpar blev det av Enja o hanen. :D