Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etiketthundfoton-filmklipp
Läst 1142 ggr
SheViper
4

En dag på nätet...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

…fastnade min blick för ett inlägg om en upphittad hund som sökte sin ägare. Ett av Polisens samarbetande djurhem fick många svar men mest handlade det om rader som "Jag tar gärna hand om henne". Nu fungerar det ju inte riktigt så, tiden gick och tjejens första ägare såg efterlysningen. På den vägen fick dem kontakt med nya ägaren, som inte ville ha tillbaka hunden…

Så helt plötsligt sökte hon nytt hem istället. Jag kunde inte glömma hennes blick på bilden de hade publicerat, så bedjande och ledsen.
Jag skrev ett mail!

När ingen hade ringt upp när det blev kväll dagen därpå, förstod jag att med alla dessa intressenter skulle det ju aldrig ringa. Men dagen därefter kom samtalet. Vi var välkomna med vår Cane Corso för att träffa det lilla yrvädret.

Ja det går väl att räkna ut att hon följde med oss hem den där dagen Kyss

Om du alltid finner fel hos andra, så kanske det är dags att rannsaka dig själv!

R&Smatte
0

Underbart vacker!!

[Ronon-m]
0

Vilken fin tjej! Vad snällt av dig att ta hand om henne :)

[Forest]
0

Jag vet hur det känns att svara på anonns o sen sitta på nålar det är som vinna storvinst när man blir välkommen på besök o sen ta hem storvinsten Kyss Himmla fin tjej mycket fin bild på henne var det oxå :)

SheViper
0

Tackar för era fina ord, både tjejen och jag.

Ibland önskar man att det hade gått att rädda alla djur i nöd.

Om du alltid finner fel hos andra, så kanske det är dags att rannsaka dig själv!

PiganX
0

Verkligen jättefin ju! Vad är hon för ras/raser? Glad

SheViper
0

#5 - Uppgifterna vi fått är att hon är blandning mellan Amstaff och Cane Corso. Jag kan däremot inte se några likheter med Cane Corso när det gäller hennes storlek och sätt, men det är väl som ett lotteri med blandisar. En del ser varken ut som mamman eller pappan *S

vallhund
0

Urläcker brud!

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.