Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettot-off-topic
Läst 784 ggr
Fridaaaa
0

Glad Midsommar! ♥

Glad midsommar på er!Skrattande

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

R&Smatte
0

Detsamma önskar vi.

idaah
0

Tack detsamma :)

Mvh Ida med djuren!

Medarbetare på blandrashundar.ifokus

AnneN
0

Tack detsamma Skrattande

Vad ska alla hitta på denna midsommarhelg?

Här komemr det bli en lugn hemmahelg med sambo och djur, äta gott och se film och bara slappa.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

joheck
0

Glad midsommar!

Här blir det att vakta hundarna eftersom Sansa löperObestämd. Kommer antagligen spendera större delen av helgen inne eftersom det är mycket enklare att skilja på dom då. Nästa vecka blir det till att ta ut dom separat också… Det lär inte bli nå kul förrens Sansa slutat löpaObestämd.

AnneN
0

#4 Du har inte möjlighet att dela av lägenheten med tex kompostgaller så att de inte har möjlighet att komma åt varandra? Iallafall de stunder du inte kan ha 100% koll, tex på nätterna,mm?

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

joheck
1

#5 Jag har en barngrind, så den får dom vara på varsin sida av när jag ska handla och så. På natten så sover Sansa med mig i sängen, jag har kompostgaller runt sängen så att Pin inte kommer upp. Prata även med uppfödaren och hon tyckte jag skulle köpa tikskydd till Sansa och pinkskydd till Pin. Då blir det ju lite svårare för dom. Än sålänge är det lugnt, Sansa retas endel men Pin är inte jätteintresserad. Vi får se hur det blir nästa vecka, inget jag ser fram emotTyst.

Fridaaaa
0

#3Vi ska till mina svärföräldrar (eller ja svämor och styvsvärfar):P
Äta och så. :P

Maja2
0

jag har nyss kommit hem. Jobbade till kl 16 och har sedan varit ute med hundarna. Nu är jag så trött och slut så jag håller på att gå av. Jag ska kasta mig i soffan och spendera resten av kvällen där.

Fridaaaa
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Glad Midsommar önsker vi er! :D

[Vargnatt-]
0

Hoppas ni har haft en fin midsommar! :) Vi har varit och ätit lunch hos svärföräldrarna och sen fick vi besök som grillade med oss på kvällen, en lugn och bra dag :)

SyntHare
0

Vi har käkat grillat uppe hos mina föräldrar och gått en kortare långpromenad med vovvarna (tar ett par timmar att gå). Sen har jag jobbat ett kort kvällspass. Nu ska jag bara ta det lugnt resten av kvällen och njuta av ledig lördag och söndag Glad

Hoppas ni får en underbar midsommarhelg!

#9 Superfin bild!

joheck
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Haha nu ville ju jag också göra en midsommar bild/hälsningFlört.