Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 1170 ggr
R&Smatte
1

Godmorgon 20/6

Hej alla! långt mellan mina inlägg nu. Men sommarlov innebär mera tid till barnen och då har jag inte så mycket tid till övers.

Igår var jag och min ena dotter ute med hundarna. Ronja bajsade inte och verkade vilja röra sig lite mera så eftersom hon var på hugget så joggade jag, dottern och Ronja en bra bit. Det var jättekul och vi kommer försöka jogga ca 2 gånger i veckan nu. Eftersom jag nått min målvikt plus några kilo till så tänker jag behålla formen och vad är då bättre och roligare än att ta med vovvarna på en tur.

Vill berätta att jag stannat på 60kg under en länre tid. Och på mig gör dom extrakilona att jag ser rundare ut. Jag ska enligt bmi väga 55kg ca. Vad jag än gjort så har jag inte gått ner mer än nåt kilo eller två. Så vägde jag 58kg efter det. Och nu har jag på ca 3 veckor gått ner från 58kg till 53kg!! Wow. Hade siktat på 55kg men gick uppenbarligen ner mer. Nu får jag inte bli mindre. Ska jag berätta min hemliga metod? haha. Inget godis på 4 veckor. Känns skönt att veta hur godiset ställt till det och att lösningen var så enkel.

Karmatarerskanise
0

Härligt att nå sitt mål och att kunna motionera med sina djur.

Fridaaaa
0

Härligt att du har gått ner ditt mål :) Jag gick ner 1 kg på 1 vecka, ska väga igen på söndag, hoppas på lite till :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Ella
0

jag är ju bara 13 men jag vägde runt 48 innan jag började med en medicin men när jag började med den rasade jag i vikt :/ så nu väger jag 40 Kg och det är alldeles för lite för min längd och ålder :( men problemet för mig är att när jag väl har gått ner har jag jätte svårt att gå upp :/