kastat pil
Någon idiot har kastat in en pil i våran trädgård. Ont uppsåt?
Vad obehagligt! Tror nästan jag hade polisanmält detta.
ja, får kanske göra det. För det är inte lämpligt hur som helst att rikta dart tavla mot våran trädgård- Finns ingen vägg heller att sätta upp tavlan på som vätter mot trädgården. Så det verkar som om någon kastat för att jävlas.
ungar/ungdomar kanske som gjort bus? har det hänt annat tycker jag du ska skriva upp alla händelser o sen ringa polisen om allt. Om inte skriv upp detta för är det mer som inträffar har du datum på denna pil helt klart kan det vara någon som vill något illa, himmla trist isf eftersom jag tror att ni är en mycket fin skötsam familj.
#3 Tack! Ja jag hoppas ju att det inte blir mera…så trist om hundarna får i sig nåt olämpligt.
4 mjo här har vi våra misstankar oxå om en sak som hände det polisanmälde jag pga Chanel vart rätt så sjuk efter ätit detta det var uppblöttkattmat med insektsmedel av något slag. Vi var hos vetrinären. Vi har våra misstankar att det var grannen som försökte förgifta igelkottar eller hundarna, hur han tänkte vet i f** för hanns ena katt satt själv och åt på detta när vi kom ut. Därför är det väldigt viktigt att man noterar allt och är det allvarigt så polisanmäler man detta. Ofta känner man sånt lite själv gå efter magskänslan har ni någon som sett sett eller mummlar lite?
#5 Jag vet vems pilen är nu i alla fall. Grannflickan har sådana och saknar en av dom. Hon hade tydligen kastat lite på måfå för skojs skull. Ska gå och prata med henne och mamman imorgon och förklara att jag inte tycker det är oki och varför. Då kan jag pusta ut att det bara var en klantighets grej.
6 åh vad sköt, jag prata med mamman händer detta igen så säg att hon får gå o hämnta tillbaka pilen igen. Barn kan ju tro att man blir arg om man går o hämntar det som hamnat över andra sidan staketet.