Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettgod-morgon-middag-kväll
Läst 1388 ggr
Fridaaaa
0

Morron 26 maj 2012

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morron på er!

Vädret ser ostabilt ut, ser ut att bli regn. Hoppas lite på att det blir det, så att allting kan växa på bra :)

Ska på marknad vid 12 tiden, och även vara barnvakter idag.
Fingret läker på bra, sa dem i måndags i alla fall. Bara 2 dagar kvar på antibiotika kuren, glad att slippa den sen ;) Ska ta bort stygnen på tisdag.
(för er som inte vet, har jag brutit fingret,inte i torsdags utan förra igen)

Ha en toppenlördag :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Vargnatt-]
0

God morgon Glad

Här steg vi upp halv åtta för att hinna med en längre morgonpromenad innan värmen blir för jobbig för Aramis. Så nu blir det mest slappa under dagen, sitta ute och läsa om solen fortsätter hålla sig framme Glad.

Sen en längre promenad igen när det blivit svalare. Under tiden får han smaska på en isglass jag gjort åt honom Skrattande

AnneN
0

Go´morron Skrattande

Här har vi tagit lite svmorgon så jag har just klivit upp (hundarna sover fortfarande). Här i Luleå skiner solen och vi har ca 18 grader i skuggan så i eftermiddag blir det definitivt en lång härlig promenad med hundarna (båda är korthåriga och värmetåliga) Glad

Frida får jag vara nyfiken och fråga hur du lyckats bryta fingret?

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

joheck
1

Hejhej!

Jag och Pin tog sovmorgon idag, eller ja det var väl inte så frivilligt från hans sida. Sen drog vi ut i sommar värmen. Först fick han leta frukost bland stenarna. Och så fick han hälsa på en phalene herre som gick förbi. Sedan kom det två hundar som vi känner så då blev det en kort promenad med dem. Pin hade otroligt roligt och lekte hejvilt med den ena (vavva). Han märker tyvärr av värmen rätt mycket så vi gick hem lite tidigare än vad vi kanske hade velat. Nu blir det att ta lugnt resten av dagen.

Fridaaaa
0

#2 Ja du, ren klanthet? Var förbannad, skulle smälla igen ytterdörren hårt och tja då hamnade vänstra pekfingret i vägen i ren hast (är högerhänt) hehe

Maja2
0

Äntligen har snöhögen på gården försvunnit :)  Den var borta i morse. Lite snö kvar längs mitt vanliga morgonpromenadstråk, men det försvinner nog snart. Idag har vi förutom promenader, tränat lite enskilt med alla hundar. Kontakten med döva Sally utvecklas precis som jag vill :) Helt toppen!

AnneN
0

#4 haha, ett tips… Nästa gång du ska smälla i dörren, akta fingrarna först! Flört

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Fridaaaa
0

#6 Ska komma ihåg det tipset Flört

joheck
2

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Här kommer en liten film ifrån frukost söket. Inte så spännande kanske, menmen… Han är så fin min pojkKyss.

[Forest]
1

Go kväll.

Har jobbat idag, mängder med folk så det gäller att ha is imagen för det är väldigt lätt att man känner sig stressad. Men hann med i morse med en skönt långpromenad träna in kontaktträning med Donna det passar bra att köra det nu när hon är i höglöpet så är det mycket som distraherar henne :D Träna in lite vanligt stänna o inkallning, gå fin i kopplet o den biten. Avsluta det hemma här på gården genom sätta fast henne o sen gjorde jag ett litet godisspår. Nu ska vi ut på våran andra långpromenad, är rätt så trött i skallen så vi tar någ bara proemad med belöning med oss om vi möter hundar så ska hon inte börja pipa åt dom. Det är pga löpet hon piper åt alla hundar,katter osv. Ha en skön lördag alla :)

Frida har ett till tips smäll inte i dörren alls Flört Jag gjorde det en gång o en katt kom i kläm svensen fick opereras en bit kortare vart den, o jag måde skit pga det var mitt fe (var 10 år och arg på min ena syster). Så tips till alla Smäll inte i dörrarna Flört

Fridaaaa
0

#9 Mjo men i ren arghet och hast så tänker man inte på det då;)
Är dock noga med att inte ha djur i närhetern, men smäller inte i dörrar så ofta annars, bara blev så ;)
Oj, låter inget vidare, heller mitt finger då än något av djuren