Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettpresentation-av-hundar-medlemmar
Läst 1623 ggr
paow
0

Ny här!

Kan väll börja med att berätta att jag är ny här på blandrashundar iFokus. Tänkte berätta lite kort om mig och mina hundar då.

Jag är hundägare till vår nykomling Silver som är en blandis av raserna samojed, collie, schäfer & flatcoated retirever.

Sen har vi också vår golden retriever pojke Hugo. Renrasig då och värdens snällaste.

Jag är en tjejer på 17 år som snart börjar första året på gymnasiet. Jag är förutom hundägare slav till 2 katter som styr i vårat hem, Edwin och Nelson. Jag är egentligen kattmänniska men hundarna ger verkligen liv i vardagen och har en helt annan kärlek och glädje att ge.

Så det var lite om mig och mina djur, verkar vara en väldigt intressant sida med en massa kunninga personer här!

En katt låter dig sova i sängen. Ute på kanten.

paow
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Silver

paow
0

Hugo

paow
0

båda

MaaariaS
0

VälkommenGlad

Medarbetare på Chinese crested ifokus.

joheck
0

Hejhej! Förstår verkligen vad du menar med att vara kattmänniska men ändå få ut mycket av att ha hund. Så är det för mig med, förrutom att jag inte har några katter för tillfälletObestämd (utom de som bor hemma hos föräldrarna förstås). Finns massvis med kunnigt hundfolk här inne, så det är himla smart av dig att hålla dig härFlört. Jättefina hundar också!

idaah
0

Välkommen, hoppas att du ska trivas här :D

Mvh Ida med djuren!

Medarbetare på blandrashundar.ifokus

[Forest]
0

Varmt välkommen :) Fina hundar du har, är med i grunden kattperson. Därmed fick dottern en katt förra sommaren som heter Bamse men han är bara mattekatt det vill säga goskatt med dottern. Men visst är det härligt med djur :)

AnneN
0

Varmt välkommen hit Glad

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Fridaaaa
0

Välkommen hit! Fina vovvar:D

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.