Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etiketthundmat
Läst 1418 ggr
[Shettisar]
0

Animail

Någon som köper sitt foder från dom? Får man hämta fodret hos sitt postombud eller hur funkar det igentligen??

Ändrade som det blev rätt grupp/ Medarbetare!

Maja2
0

Jag har använt dem i drygt två år och är absolut supernöjd. Man får det till dörren.

Rumblebee
0

Både jag och min syster handlar ibland från animal, och det är ett seriöst och bra företag, som precis som Maja skrivit, leverar det hem till dig, med eller utan kvittens (dvs att man får skriva under vid leverans)

joheck
0

Jag har också köpt från dom. Super nöjd jag med. Sist hade de råkat skicka fel foder men det ordnade dom snabbt så jag fick rätt foder inom några dagar.

[RMSLiners]
0

Köper mat till både katt och hund från dem. Du för välja själv vid beställning av foder vilken sorts leverans du vill ha, antingen att du får det hemkört med eller utan kvittens eller att du hämtar det hos dit postombud. Vi väljer alltid postombudet då vi sällan är hemma och kan därmed inte ta emot paket och här går inte att låta saker stå utanför dörren heller. Supernöjd och de är alltid villiga att hjälpa vid frågor.

[Shettisar]
0

Tusen tack för era svar.Ska prova dom då.Glad

TjockaBerta
0

Jag är också nöjd. De lämnar vid dörren hos mig utan kvittens. När man kommer hem så står maten där. Jättebekvämt. Dessutom är de snabba med att leverera.

>>>Malum domesticum<<<