Mina skisser
Vad duktig du är! :)

Du är verkligen jätte bra på att skissa 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Michaela N: Tack!
AnneN: Tusen tack!
Jag söker även nya motiv att rita. Ska i så fall vara skarpa bilder där man ser rynkor (som hos mops mm) och linjer ordentligt så jag har nåt att gå efter.
Jag är inte nöjd med bordern, bättre skuggningar och mjuka linjer ska till.
#7 Tackar!
#9 Nu har ju den som ville ha den tagit hem den tyvärr trots att jag sagt att den inte var helt klar. Nästa gång säger jag ifrån om jag inte är hundra procent nöjd. Kan skissa en annan border om du nu gillar rasen. Bara kul att få rita tycker jag.
Fina bilder, älskar bild #1 på mopsen så söt :)
Mvh Ida med djuren!
Medarbetare på blandrashundar.ifokus
#11 Tack!
Till alla som kommenterat: Tusen tack, det värmer att höra att dom gillas!
Det är min systerson jag skissat.
Jag ska försöka mig på papillon. Har ju en blandis med papillon i. Ska se vad jag kan göra där…klura lite.
Du har ingen bra bild jag kan klura på?
#18 Härlig bild! Dock vill jag eg. ha med båda öronen. Men det kanske jag kan improvisera med. Tror jag vill använda den.
Och jag gillar utmaningar, så dom lockiga öronen stör mig inte. 
Bara skicka på, jag väljer ut en favorit sen.
Jag började skissa idag på din hund, men en papillon är då inte lätt. Hihi. Får klura ut hur jag ska göra för att få teckningen rätt.
#26 Nejdu, jag har försökt teckna papillon hundratals gånger. Slutar alltid med att det blir en korthårig chihuahua istället 
Vad du är duktig Maria :) Snygg tatto var det med.
#30 Tack! Ja jag har gjort en till som jag kanske kan få bild på idag.
.
. Kul att du gilla den! Bara att säga till om du vill att jag ska lägga upp en annan bild. Ska bli spännande och se hur du klarar av öronen
. Kingpin heter han förresten, men kallas oftast för Pin (engelskt uttal).