Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikett: efterlyses-släktingar-till-din-hund
Läst 1438 ggr
AnneN
0

Efterlyses: Släktingar till labbeblandis

Jag skriver denna efterlysning för en bekants räkning.

Hundens ursprung är lite oklart, men Mimmi som tiken heter är född 2008 i maj eller juni enligt veterinäruppgift (gissning pga chipnummret så det är inte 100% säkert).

Min bekanta hämtade hunden i Göteborg november -08, men vart hunden fötts har hon fått höra lite olika, någon har sagt Blekinge, någon annan några mil utanför Göteborg.

Mimmi ser ut som en renrasig labrador, men det är ingen garanti för att vara renrasig då hon inte har stamtavla så kan ev vara någon mer ras i som inte syns på henne.

Misstänker du att du kan ha en släkting till Mimmi eller kanske vet något om hennes ursprung så hör gärna av dig så skickar jag info vidare till Mimmis matte.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[Forest]
0

har ni provat att söka genom ta bort de sista nr i hennes märkning på jbv? jag hoppas att ni får napp hade väl vart väldigt roligt att veta exakt vart hon är född o kanske andra valpköparen kan säga ett födelsedag med :) Håller tummar o tassar här hemma, labbar brukar ju få rätt stora kullar med så nån bör väl finnas där ute :)

AnneN
0

#1 Japp det är testat, men gav inte något resultat

_**/Mvh Anne

[Forest]
0

2 trode nästan det, trist att det inte funkade. Bättre lycka nu med en efterlysning Flört

AnneN
0

#3 Ja jag tänkte att det är ju ganska många som lyckats hitta släktingar till sina hundar genom att efterlysa här, så det skadar ju inte att testa Glad

_**/Mvh Anne