Syskon sökes i Filipstad
Ronja är född i en kull där mamman var renrasig borderterrier med stam och pappan strävhårig tax med stam. Den 13/8 2011 är hon född. Någon som har köpt syskon i den kullen?
Vore riktigt kul om jag hittade syskonen.
Jag har googlat fram denna info. Men jag är ju sån som person att jag vill veta ännu mera om blandisen jag har och jag luskade fram ganska mycket om min lilla Shanti. Så förhoppningen är att jag ska hitta Ronjas syskon med.

Om valparna chippades samtidigt så kan du ha tur att hitta dem i hundregistret på jordbruksverket genom att ta ronjas chippnummer och utesluta de sista 3-4 siffrorna
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Dom är chippade samtidigt. hittade 3 syskon. Ska se om jag får tag i dom.
Hittat hennes uppfödare nu. Ska se om jag kan få kontakt med dom.

#4 Vad kul, hoppas du får kontakt med dem och de andra valpköparna 
_**/Mvh Anne
2 tikar och 4 hanar. Dom andra verkar inte vara chippade, men kan det vara så illa?

#7 Det kan ju vara så att köparna inte skickat in ägarregistreringen till jbv, så även om uppfödaren chippade alla Valpar så kan det vara köpare som inte gjort sin del.
_**/Mvh Anne
Mamman till kullen hette också Ronja. Söker fortfarande efter syskon till min lilla tös eftersom det saknas några på jordbruksverket.
Har kontaktat uppfödaren och faktiskt bor ett syskon 3 mil från mig! Ska kontakta ägarna och ordna en träff.