Vilka raser? :D
Jag har fått ett uppdrag av en kompis att försöka lista ut vad de är för raser i hans lilla hund :) Hade tyvärr ingen bättre bild än denna men den är ca 30 cm i mkh.
Så skulle vela ha eran hjälp! :)
gud sicken söting. Jag tror vavva och jrt. Hur gammal är denna hund?
Han är verkligen jätte söt! :) de är faktist min gissning oxå! jag har* ingen aning om hur gammal han är! Ska kolla med min kompis nästa gång jag pratar med han! :)

Jag skulle gissa på chihuahua & dvärg pincher
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Chihuahua och dansksvensk gårdshund tror jag
>>>Malum domesticum<<<
dvärg pincher var oxå en ras jag kan tänka mig kanske är rätt många raser i honom :)
Jag skulle också gissa på Chihuahua & Jack russell, eventuellt Chihuahua & Dansk/svensk gårdshund.
Hmm, är inte så duktig på sådant här men tycker att nosen ser för bred ut för att vara någon blandning som nämnts ovan.
Hälsningar Olivia
Titta gärna in på min blogg
Efter att ha läst DNA-resultat på mångas hundar, så har jag slutat gissa raser, hahahahahaha… det kan vara det mest otroliga blandningar, ifall man inte vet bakgrunden
9 Mjo det är så sant så blandraser kan se ut som något de inte änds har i sig :) Rätt charmit i sig är ju det oxå :)
DSG/Chihuahua eventuellt DP/Chihuahua tror jag 
"Haters gonna hate. Potatoes gonna potate" - Luke Brooks
8/5-13 & 1/6-13
va kul med så många gissningar! :)
Men jag har fått svaret, lillpojken är en blandning mellan Tysk jaktterrier, Papillon och chihuahua :)
12 det var inte som jag gissa :)

Kul att få veta vad det var för raser. Se så det kan bli.
>>>Malum domesticum<<<
Eller hur! Ja jag hade gissat på jrc, chihuahua och nån jakt ras (men kom inte på någon i "rätt storlek") :)