Blandrashundar iFokus

Blandrashundar

Etikettagility-freestyle-rallylydnad-frisbee
Läst 1174 ggr
idaah
1

Jätteglad över Tuva! :)

Hej!

För ca 1 år sen så tränade jag med Tuva, och det var agility
och då gillade hon inte det så mycket och hon var inte så duktigt. Men idag så
tränade jag med Tuva igen efter ca 1 år sen. Och när jag tog fram agility
sakerna så sprang hon runt och busade (som hon alltid gör). Men när jag började träna henne med hoppa över hinderna så gick det bra, slalom gick bättre än för ca 1 år sen, och när det var tunneln så sa jag ”igenom” så ville hon inte först så då visade jag henne med handen och till min förvåning så sprang hon faktiskt i genom tunneln. Så själv så tycker jag att under ca 1 år så har hon blivit betydligt mycket bättre än sist jag tränade henne + att hon har utvecklats vad som gäller träning. Glad

Ville bara skriva av mig lite, för att är jätteglad över Tuva!

Mvh Ida med djuren!

Medarbetare på blandrashundar.ifokus

[Forest]
0

vad roligt o höra att Tuva gillar Agility nu, det är en rolig gren lite klurig tycker jag men (tar alltid fel hand när jag skickar fram på hinder) Hoppas att hon kommer gilla grenen o att ni tränar lite smått detta :D Kul att det är framsteg i träningen förövrigt oxå :)

idaah
0

#1 Vad menar du med fel hand? :O

Jadå, jag kommer att träna lite varje dag och när jag har tid :). Ja det tycker jag med att det är roligt med framsteg! :D

Mvh Ida med djuren!

[Forest]
0

2, :) jag skickar Enja ibörjan med fel han allså jag andvänder ofta högerhanden när det ska vara vänster handen eftersom man har hunden på vänstra sidan. Eller tvärtom Flört

idaah
0

#3 Aha då fattar jag Tungan ute

Mvh Ida med djuren!